Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er Lotto 24 - spørger en sur far.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger fordi vi lige har konstateret, at de har snablen i min datters konto - uden at hun nogensinde har tilmeldt sig.

Når man så går ind på deres hjemmeside, så kan man afmelde sit abonnement, hvor man også kan sætte flueben ud for, hvis man er blevet tilmeldt UDEN selv af have gjort det.

Hvor f..... har de kontonummer + mailadresser etc. fra?

Sur far out Angry

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker meget underligt, hvis de har de oplysninger uden din datter har givet dem. Men det Lotto 24 benytter sig af er, at man kan få noget til 1 kr., men det man ikke ved er at man bliver tilmeldt et abonnement til fx 299 kr.

Det er selvfølgelig ulovligt, da man tydeligt skal skrive hvad man tilmelder dig. Men jeg må dog sige, at din datter har tilmeldt sig et eller andet.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Din datter har tilmeldt sig uden at læse det med småt. Surt show

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vær glad for, at det ikke var et værre firma, og benyt lejligheden til at tale om internetsikkerhed med din datter.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Show eller ej.

Det ligger milevidt fra mine moralbegreber - fjols, som jeg er.

/John.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:
Vær glad for, at det ikke var et værre firma, og benyt lejligheden til at tale om internetsikkerhed med din datter.

Hej Jacob.

Det giver jeg dig ret i Yes

Men det er jo lige det, de slibrige firmaer spiller på.

Mvh. John.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John J:

Jeg spørger fordi vi lige har konstateret, at de har snablen i min datters konto - uden at hun nogensinde har tilmeldt sig.

Når man så går ind på deres hjemmeside, så kan man afmelde sit abonnement, hvor man også kan sætte flueben ud for, hvis man er blevet tilmeldt UDEN selv af have gjort det.

Hvor f..... har de kontonummer + mailadresser etc. fra?

Sur far out Angry

 

De har ikke snablen i din datters konto, uden hun har tilmeldt sig.. Så hvis det er forklaringen du har fået for din datter, burde du måske hellere bruge din tid på at tale med hende omkring, hvad hun tilmelder sig rundt på nettet. Ja det er træls at finde ud af at der bliver hævet penge på kontoen, men er sikker på hun var ganske glad da hun fik den ting hun bestilte til 1 kr (som det ofte er det de reklamere for).

Så til dit spørgsmål om hvor de har kontonummer og email adresse fra, er svaret ganske klart: Det har de fordi DIN DATTER har oplyst det ved tilmelding.

Du kan så vælge som du gør nu, at blive sur på firmaet, sige det er uacceptablet og hvad har vi ikke. Men nu skal man ved tilmelding af deres tilbud, faktisk flere gange acceptere deres retningslinier - hvor det med abonnement står skrevet. Det bliver endda vist på sitet under tilbudet FLERE gange.. Hun har endda haft 14 dage til at afmelde sig igen, men har åbenbart "glemt" det.

Men ja, lad os lave endnu en hetz mod Lotto24, blot fordi der findes folk - der ikke kan læse de ting de accepterer, og pga. forældre der har børn der ikke tør indrømme de ting de tilmelder sig.

 

:)

 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad er det? 2. eller 3. gang i denne uge?

Folk der er så lemfældige med deres private oplysninger fortjener sgu et wake-up call.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for en god ordens skyld, så har min datter aldrig været inde på den omtalte hjemmeside, hvilket også fremgår af teksten ved frameldelse:

"Har du ikke selv tilmeldt dig?" Altså må der være en procedure, der bringer brugeren i denne knibe. Der er desuden oprettet et password til hendes profil, som hun aldrig selv har brugt nogen steder.

Som jeg også før har skrevet, så ligger denne forretningsførelse lysår fra min moral - måske bare mig, der er skruet forkert sammen.

I øvrigt, så er pågældende site meget anonym, hvad angår kontakt.

"Folk der er så lemfældige med deres private oplysninger fortjener sgu et wake-up call"

Det kan man læse mange bøger om i bagklogskabens klare lys. Men igen, MORAL

(svaret er virkelig en stor hjælp, jeg giver dig fem stjerner)

/John

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)