Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

List dit favorit web design. Hvilken webshop har et flot og brugervenligt design ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino medlem,

Hvilke web sider bliver du inspireret af, når du skal have designet din kommende hjemmeside eller webshop ?

Jeg er meget interesseret i at se den generelle "smag" når det kommer til design og brugervenlighed bl.a medlemmerne her.

Det kunne være interessant at få en liste frem, som kunne benyttes til at blive inspireret af når man skulle gang med et nyt projekt.

De bedste hilsner 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg ikke der findes en mere brugervenlig, en flottere og mere enkel webshop end den Wupti.com efterhånden har fået stablet på benene - ærlig talt, så spiller deres design og brugervenlighed bare. Specielt er jeg meget inspireret af deres mega menu, som jeg selv ønsker at på implementeret en lignende af engang indenfor ikke så lang tid.

Men deres er altid den jeg tænker på, når folk nævner hvilke webshops/websider jeg synes er flottest.

 

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart http://www.matas.dk/

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er Smartguy/girl et eksempel på ultra brugervenligt og flot design. Alene det at kombinere flere forskellige shops, og så uendeligt mange varekategorier og varer, og gøre det så overskueligt og nemt at navigere i, dét er kunst simpelthen :)

Derudover synes jeg deres markedsføring i det hele taget er state of the art! Jeg klikker flittigt på deres reklamer rundt omkring på nettet, fordi de bringer mig tilbage til lige nøjagtigt de varer jeg sidst kiggede på derinde, og jeg elsker (for det meste) at få nyhedsbreve fra dem, og når de sender mig en mail om, at de har gemt min (forladte) indkøbskurv for mig, så bliver jeg sqi helt rørt Big Smile 

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

VVSnetsalg.dk

 - Har gjort noget så kedeligt som VVS til en fornøjelse at se på...

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejligt med så mange post.
Det kunne iøvrigt også være fornemt, hvis man kunne smide eksempler af responsiv design.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide designet på phonefactory.dk det er enkelt og brugervenligt.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
👍 Enig, klart den mest bruger venlige side, jeg har handlet på😊 wupti.com
Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten2000:

VVSnetsalg.dk

 - Har gjort noget så kedeligt som VVS til en fornøjelse at se på...

Nu du nævner en vvs shop, vil jeg også nævne http://www.billigvvs.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk en side som jysk.dk er virkelig godt sat op.

Og så er der, selvom jeg godt ved de har mange penge til markedsføring etc.- amazon.co.uk. Alene det at man overhovedet KAN optimere en side så meget, er imponerende.

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)