Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop mangler 1. Hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for hjælp til at komme videre. Jeg har købt webshop  www.shopskilte.dk  af Amino annoncør som jeg ikke er tilfreds med og det er et år siden at opgaven startede og da den ikke genererer ordre som ønskeligt og leverandøren lover og lover men der sker intet og jeg er nået dertil at der skal ske noget eller må jeg lade shoppen dø så derfor håber jeg at der findes nogle livredder som kan afsige en diagnose. Jeg vil sammenligne min shop med at have købt en bil uden hjul. På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 106
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 18:28

Hey Bjarne, det lyder er jo en uheldig situation. 

Jeg kan se at Paypal Modulet ikke tager fragten med over i betalingen. 
Jeg ville nok få lavet en lavet en komplet liste over det der skal laves og derefter finde en freelancer/firma i enten danmark eller udlandet :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:27

Kan også se at der ikke er laver meget SEO på den.

Kunne virkelig udfyldes med gode titles og descp. og øvrige.

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 19:42

Tak for kommentar, men angående fragt vil jeg mene at det er et af de ting der virker, men der er flere andre ting som jeg mener ville være bageteller men sådan er det åbenbart ikke ifølge min leverandør men det er noget jeg syntes er ærgerligt og så selvfølgelig at der er nogle ting som gør at ingen afgiver ordre

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 19:45

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kan også se at der ikke er laver meget SEO på den.

Kunne virkelig udfyldes med gode titles og descp. og øvrige.

problemet når man ikke selv har overblik over hvad der vægtes højst, men tak for svaret

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Det er åbentlyst at der ikke er lavet seo på webshoppen, og der kan også arbejdes med konverteringsevnen, men jeg er lidt i tvivl om hvilken form for hjælp du ønsker?

Bjarne Andersen:
og da den ikke genererer ordre som ønskeligt

Hvor mange besøger webshoppen?

Hvor stor andel af de besøgende konverterer til kunder?

Er de besøgende relevante, så de kan konverteres til kunder?

---

Hvad mener du selv der mangler?

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 21:03

Karsten Sønderup Hansen:

Det er åbentlyst at der ikke er lavet seo på webshoppen, og der kan også arbejdes med konverteringsevnen, men jeg er lidt i tvivl om hvilken form for hjælp du ønsker?

du har fuldstændig ret i at der ikke er gjort ret meget ved SEO men jeg har svært ved at finde ud af hvad der vægtes når der skal optimeres.

Bjarne Andersen:
og da den ikke genererer ordre som ønskeligt

Hvor mange besøger webshoppen?

ved ikke hvor mange besøgende shoppen har formodet er et af de ting som ikke fungerer

Hvor stor andel af de besøgende konverterer til kunder?

jeg ved ikke men det år som min leverandør har arbejdet på shoppen har jeg modtaget 3 ordre

Er de besøgende relevante, så de kan konverteres til kunder?

---

Hvad mener du selv der mangler?

der er flere ting som jeg syntes ikke fungerer og det er funktioner som ikke er som de skal være

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

I mine øjne er der ting som fungerer på din nuværende webshop, men der er også en masse mangler i forhold at komme i mål med en online butik der har kunder og sælger varer.

Hvis der er tekniske problemer med din nuværende Magento installation og/eller theme, vil jeg nok anbefale at købe et færdigt theme, få det oversat og sat op til din forretning af en anden webshop-leverandør. Hvis man kopier dit nuværende indhold over, burde det ikke være en al for omkostningstung opgave.

Er det mindre problemer der skal rettes, kan det sikkert betale sig frem for at købe et nyt theme og få lavet en ny installation, men det kan godt blive en dyr omgang at få en programmør til at finde og rette andres fejl, når et theme der virker koster $80 + installation, oversættelse m.m.

Theme eksempel: http://themeforest.net/item/sm-saphi-responsive-magento-theme/6448938 

Muligheder: http://themeforest.net/category/ecommerce 

---

Focus bør rettes på webshoppens indhold, produkterne og arbejdet med at skaffe besøgende, så du kan få nogle kunder i butikken. Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til at skaffe "gratis" kunder på sigt, men skal der kunder ind i webshoppen fra dag 1, skal der bruges penge på markedsføring. F.eks. Google Adwords.

Google Analytics bør sættes op, så du kan få et overblik over besøgende, hvor de kommer fra og hvor mange der konverterer til kunder.

---

Alt i alt behøver det ikke at koste en bondegård og med den rette vejledning kan du sikkert gøre meget selv, men der skal bruges tid og penge på mere end webshoppens funktionalitet og udseende, da kunderne ikke kommer af sig selv.

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 12:13

Karsten Sønderup Hansen:

I mine øjne er der ting som fungerer på din nuværende webshop, men der er også en masse mangler i forhold at komme i mål med en online butik der har kunder og sælger varer.

---------

du har ret i at siden fungere rimeligt men der er nogle, i mine øjne, væsentlige fejl såsom at jeg skulle kunne tilknytte relaterede produkter , men det virker ikke. Og lyder som en bagatel men når jeg nu ikke kan selv og min leverandør ikke vil.

---------

Focus bør rettes på webshoppens indhold, produkterne og arbejdet med at skaffe besøgende, så du kan få nogle kunder i butikken.

---------

Hvad tænker du her specifik på?

---------

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til at skaffe "gratis" kunder på sigt

---------

ja og det vil jeg gerne igang med men hvad er det der vægtes. Hvordan kommer jeg igang. Findes der en manual på dansk hvor man kan se hvor f.eks et eksempel på hvor,hvordan,

--------

Google Analytics bør sættes op, så du kan få et overblik over besøgende, hvor de kommer fra og hvor mange der konverterer til kunder.

--------

er forsøgt men kan ikke få det til at virke.

--------

Alt i alt behøver det ikke at koste en bondegård og med den rette vejledning kan du sikkert gøre meget selv, men der skal bruges tid og penge på mere end webshoppens funktionalitet og udseende, da kunderne ikke kommer af sig selv.

----------

det lyder positivt men hvor finder jeg denne hjælp.?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)