Så blev vores site www.getlogo.dk skudt ordentligt igang i januar blandt andet med hjælp fra alle dem af jer der valgte at benytte os i Januar(Referencer kommer snart). Det vil vi selvfølgelig gerne have mere af derfor udvider vi vores kerneområde til også at indeholde mange andre former for grafik end kun logo. Vi kan være behjælpelige med facebook covers, bannere, visitkort, brevpapir, logoer selvfølgelig og meget mere, men fælles for det hele er at kvaliteten er i top, mens prisen er i bund se bare vores pris for et logo 500,00 kr.
Ønsker du en af afstående ting eller flere, så skriv en mail til mig på pb@getlogo.dk eller svar herinde så laver vi en særlig amino pris hvis du skal have mere end blot et logo.
P.S jeg har også mulighed for at sende mange flere referencer end dem der er på hjemmesiden, da en del af vores kunder ikke var interesseret i at deres logo kom på vores hjemmeside. :)
Lige en hurtig besked grundet 2 af de samme henvendelser nu. :) Rabat gives kun ved køb af mere end bare et logo, fx. hvis du skal have et logo + grafik til din facebook side eller lignende ellers er prisen for et logo fast, dog stadig rigtig rigtig billigt.
Bruger ikke amino så meget, så derfor vil jeg hellere maile hvis det er okay med dig. Skal fil formatet bare ændres eller skal selve grafikken også ændres så det passer bedre til at være et skrivebords ikon? Svar gerne enten via mail pb@getlogo.dk eller herinde i tråden. Send også gerne et eksempel på det du efterspørger hvis muligt. :)