Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det er fandeme godt gået Kasper Snæver 
Held og lykke med det.
Kan du her på Amino måske fortælle lidt om hvordan det går 
Tusind tak skal du have, Ib!
Men jeg synes det går rigtig godt, er meget overrasket over hvordan lanceringen af min hjemmeside til min virksomhed blev modtaget blandt folk. Selvom det "bare" er endnu en hjemmeside til en virksomhed som hovedsageligt beskæftiger sig med hjemmesider kom der alligevel i følge Google Analytics hele 294 unikke besøg på første dag, og folk i mit netværk på Twitter skrev at de glædede sig til at se den og efterfølgende skrev de også et tweet, hvor de linkede og der kom desuden også tre henvendelser den første dag. Det var over alt min forventning og jeg er lidt stolt!
Hvis man er under 18 år og venter på at få taget sig sammen til at få skrevet en ansøgning til statsforvaltningen om godkendelse, så er mit råd at man bare skal få det gjort med det samme. Jeg ventede lige under 4 måneder på svar, men det var også kun fordi, at jeg fik det lavet til en hastesag. Ellers havde jeg nok stadig ikke hørt fra dem. Men jeg vil også råde til at få lidt styr på alle de regler der er i forbindelse med opstart af virksomhed. Havde jeg ikke haft Dinero ved min side var jeg fuldstændig fortabt, jeg synes at alt det med moms osv. er en jungle at finde rundt i, men heldigvis er der også utrolig meget hjælp at hente her på Amino, som har en utrolig høj kvalitet.
Jeg har længe interesseret mig i iværksætteri, jeg oprettede min Amino profil i forbindelse med den første hjemmeside jeg åbnede. Det var en nyhedsblog som stadig kører lidt (dog ikke så meget mere), hvor jeg skriver om nyheder inden for den teknologiske verden. Jeg har lagt mange sponsorerede indlæg op i tidens løb, så det har også givet mig en god indtægt og givet mig endnu mere blod på tanden, for at tjene penge online.
Igen - tak skal du have!