Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første gang jeg laver Website - FEEDBACK vil hjælpe mig rigtig meget!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Henover juleferien valgte jeg at forsøge mig med at lave hjemmeside for første gang. Jeg vil derfor sætte rigtig stor pris på lidt feedback i forhold til opsætning og brugervenlighed / layout. Det vil hjælpe mig meget! 

Siden hedder www.billigtdækskifte.dk

Siden er lavet til en ven, som har et værksted. Han spurgte om jeg ville være interesseret i at lave en hjemmeside til hans værksted, hvor han vil yde den service at skifte dæk, hjul, afbalancere og opbevare dæk/hjul. 

Senere vil han måske udvide og sælge dæk samt andre relaterede varer.

Med venlig hilsen

En ny og uerfaren :)) 

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:45

Umiddelbart vil jeg mene det ser fint ud :-)

Det første der skærer i mit øje, er billedet.. Det ser lidt grumset ud? Det er ærgerligt Smile

Følg med i min Prag blog!

Tilmeldt 21. Mar 13
Skrevet kl. 09:50

Mange tak for svaret! Det vil jeg forsøge at arbejde lidt videre med. :)

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 09:58

Fin side som og meget enkel og dermed nem at finde rundt på og finde det man leder efter.

Det med linket der viser hvordan man finder vej virker ikke ved mig - det bliver bare ved med at køre rundt og skriver vist venter.

Man kunne evt sætte billede ind af medarbejdere - det kan være med til at give et mere personligt præg og mere troværdighed.

Man kunne også vælge fx for neden på alle sider at skrive adresse og tlf, så det er endnu nemmere at finde.

Tilmeldt 21. Mar 13
Skrevet kl. 17:27

Mange tak for dine inputs og din hjælp - det er meget brugbart!
Jeg var ikke klar over, at linket til google maps drillede, så det vil jeg forsøge at forbedre. Og det med at skrive adressen i bunden var en god idé, så det har jeg straks sat ind. :)

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 19:29

Dejligt du kunne bruge det. Kender du afilliate marketing. det gjorde jeg nemlig ikke da jeg startede for kort tid siden. Dette er at du lægger reklamer ind på siden som du tror vil kunne interessere sidens læsere, hvis de trykker på reklamen får du måske 25 øre og hvis de køber noget nogle procent af købet. Der er forskellige måder at tjene penge på- Det er ikke sikkert det giver det helt vilde. Det kommer jo an på hvor meget trafik du har og om du har valgt de rigtige reklamer. Bilreklamer er for dig nok mere interessant end ost. Men kan jo lige så godt tage de kroner med, som findes. Jeg bruger danske partner-ads, men der findes andre. Su kan på min side se, hvordan der er lagt forskellige reklamer ind på siden og i sidebar osv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)