Må man også lægge uopfordret reklame materiale i virksomheders postkasser, eller går det imod spam loven?
alt det du vil. Det eneste du ikke må, er at trække liste over virksomhed og adresse via CVR og så lægge noget til virksomheder der i CVR er beskyttet mod reklame, men beskyttelsen gælder KUN hvis du har deres adresse via træk af data i CVR, ikke hvis du har dem fra alle andre steder
effekten vil nok afhænge af om det du tilbyder er godt nok. Jeg vil da ikke udelukke at jeg kunne falde for en kopimaskine til halv pris af hvad den eller koster, hvis den lå i firmapostkassen eller opdage vinduerne trængte til pudsning eller P-pladsen til snerydning - men det skal være opsigtsvækkende godt
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det eneste du ikke må, er at trække liste over virksomhed og adresse via CVR og så lægge noget til virksomheder der i CVR er beskyttet mod reklame, men beskyttelsen gælder KUN hvis du har deres adresse via træk af data i CVR, ikke hvis du har dem fra alle andre steder
Og det er dermed en pseudo-beskyttelse, i og med at ingen kan bevise hvorfra TS har adressen. Ikke at jeg ikke synes man skal respektere det, men på den anden side så må vi jo alle som profesionelle prøve at skabe opmærksomhed for vores produkter, hvorfor jeg også selv tager imod sådanne henvendelser med respekt.
Sagen er at tilbyde noget som giver værdi, som du også er inde på.
Bottom-line til TS, ja du må gerne putte det i deres postkasser, også selvom du betaler nogen for at putte det i postkassen :)
Tak til Jesper og John for svarene :) Mente det var et ret reelt spørgsmål i forhold til tråden, som jeg ikke selv var sikker på svaret. Og står selv med et tilbud her til februar hvor der potentielt kunne være lidt at hente der.