Jeg synes selv, at Henrik er med til at afspore debatten med den stil, som han lægger for dagen. Hvis du læser den anden debat, som der refereres en del til, så starter han yderst uheldigt ud, især herinde, og det medfører at alle MLM "haderne" straks er over ham. Om det er fair eller ej, det må være op til den enkelte at vurdere, men sådan er det herinde. Selv Thorborg har skrevet det i denne tråd, men Henrik er ik enig, og han vil ik lytte til det andre kommer med af råd. Hva angår profileringen, så har Henrik en pointe, men samtidig er der argumenter imod. Du kan finde et eksempel på en person, som er på en liste, hvor personen ik arbejder med det pågældende, nemlig Lundsby i MLM kategorien. Skal alle 50-60-70 andre Aminoer straffes for deres placeringer på Top 5 listerne, fordi der er en, som er på en liste, hvor han ik er enig med salgmetoden? Skal alle andre straffes på mindste fællesnævner, som det konstant sker ude i samfundet?
Igen en problemstilling, hvor der er ting for og imod. Du giver helt sikkert et af de bedste modargumenter i debatten til, hvorfor der skal ske en ændring, men så skal Amino pludselig til at tage stilling til, hvem der skal være der eller ej, samt hvorfor. Og bare det senarie kan jeg let se udvikle mig i en ny tråd, hvor folk begynder at klage over censur, forskelsbehandling osv...
Thorborg er allerede med i debatten, og han har givet sit syn på problemstilling...
Enig! Men før man kan have en saglig debat, så er man nødtil at forstå, at mennesker er forskellige, og debatter baseret på holdninger og følelser er facitløse. Dvs alle har ret, det er blot et spørgsmål om, hvilke øjne der ser på sagen fra hvilken vinkel. Og her synes jeg, at Henrik mangler at accepterer andres synspunkt og holdninger, selvom han ik er enige med dem. Men det er min holdning, og andre mener sikkert, at det er mig, der tager fejl, og sådan kan vi fortsætte debatten, indtil vi alle ender i en kiste et par meter under jorden...
|
Henrik AP:
Nej men jeg har tydeligvis ret i mine synspunkter. Du respekterer ik andre menneskers holdninger, og nu heller ik deres salgstråde...
http://www.amino.dk/forums/t/220968.aspx?PageIndex=2
Det er så dårlig stil, at du nu ødelægger en anden brugers salgstråd, hvor brugeren endda betaler penge for at reklamere herinde!!! Jeg forstår bedre og bedre, hvorfor du får så mange minuspoint, for du lever i en verden, hvor det kun er MIG, MIG, MIG og alle andre er forkert på den...
Bliv gratis medlem