| 
                             Hej. Vil du ikke sende mig en oversigt, over hvad du har tilbage samt priser? fardax@live.dk Med venlig hilsen Jesper Jensen  | 

Har intet fået
             Debat

| 
                             Hej. Vil du ikke sende mig en oversigt, over hvad du har tilbage samt priser? fardax@live.dk Med venlig hilsen Jesper Jensen  | 

| 
                             Send gerne pb med ægthedsbevis, billeder, lager og pris.  | 

www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!
| 
                             Sendt - kan være nogle ikke har fået tilsendt noget, det pga jeg ikke kunne.  | 

| 
                             sælger du enkelte dele af partiet, eller det hele samlet? Hvis enkelte, så pb med ægthedsbevis, billeder, lager og pris tak :-)  | 

| 
                             Nye partier er ankommet, skriv for yderlige information! //UGUR  | 

| 
                             Send mail til Kasper-nielsen95@hotmail.com, med hvad du har  | 

sendt  | 

| 
                             Hej Du må også meget gerne sende en mail til mig på madshardt@gmail.com med hvad du har tilbage, priser og eventuelt dokumentation på at de er ægte! Hilsen Mads  | 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Sendt! Der medfølger papirer med oveni købet drenge/piger :-)  |