Jeg er ved at regne udgifter som er forbundet med at sende sine produkter med Post Danmark og har i den forbindelse kigget lidt på PDs porto priser på Deres hjemmeside (DE ER FOR HØJE!)
Kan det betale dig lave en erhversaftale, som ny webshop. Man forventer, at man i første år kommer til sende 40-150 pakker.
Kan nogen oplyse her eller via Pb besked, hvad det koster!
Ved det antal kan det klart anbefales at tage et kig på Gul og Gratis, og benytte pakkeforsendelse gennem dem. Her er priserne 39,- (0-1 kg), 49,- (1-5 kg), 55,- (5-10 kg) og 75,- (10-20 kg) for pakker uden omdeling.
Ved det antal kan det klart anbefales at tage et kig på Gul og Gratis, og benytte pakkeforsendelse gennem dem. Her er priserne 39,- (0-1 kg), 49,- (1-5 kg), 55,- (5-10 kg) og 75,- (10-20 kg) for pakker uden omdeling.
Der står noget i deres betingelser om at det ikke er til erhverv ;)
Jeg har både en erhvervskonto og en privatkonto hos Gul og Gratis. Bruger dem konstant både privat og til erhverv, og har aldrig haft problemer med dem. Umiddelbart har jeg ikke set noget sted i betingelserne at det ikke skulle være tilladt at bruge dem som erhvervsdrivende. I så tilfælde ville de jo udelukke samtlige deres erhvervsannoncører. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Tror dog at Gul og Gratis er helt ligeglad, bare flest muligt benytter systemet, så de kan bibeholde den attraktive aftale.