Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu må jeg simpelthen vide hvordan nogle kan tjen over 60.000 DKK på en måned i Affiliate...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lever okay og klager ikke men alligevel støder jeg gang på gang på annoncer omkring at tjene kassen ved Affiliate. Mange annoncerer med "ingen investering", bare tjen flere tusinde USD på ingen tid ved kun få timers arbejde...

Jeg har reageret på annoncer "100% Free" og jeg har registreret mig med alt info... når jeg så når lidt videre så skal jeg bekræfte min alder ved at angive mit kredit korts oplysninger...og så står jeg af....Andre sider skulle man bare bestille nogle prøve produkter og tilmelde sig hvor man ville få prodkter hver måned, men så skulle man bare afmelde indenfor 30 dage... stadig brug af mit kort... Jeg er blevet taget gevaldigt ved "røven" med et tidligere Visakort... de pumpede mig for penge i månedsvis så den er jeg ikke med på, jeg måtte simpelthen nedlægge bankkonto, kort og få nyt.

Affiliate, tjen kassen.... hvad skal der til for det og hånden på hjertet.... er det seriøst?

Kan jeg få lidt kommentarer, erfaringer, hjælp, guide osv? Jeg er dybt interesseret.

For mig virker det sært at man kan tjene kassen ved faktisk ingenting at lave...kan det virkelig lade sig gøre?

Jeg vil gerne investere penge.... bare jeg ved at det kan give et afkast og også selvom det kræver timers arbejde.

Lad mig høre fra nogle seriøse.

vh
Rainer

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rainerbay:
For mig virker det sært at man kan tjene kassen ved faktisk ingenting at lave...kan det virkelig lade sig gøre?

Man kan "sagtens" tjene kassen med affiliate - Men absolut ikke ved "faktisk ingenting at lave" 

Det er hårdt arbejde, omend ikke så fysisk som så meget andet arbejde... Men du skal regne med virkelig mange timers arbejde for at kunne komme op på 60.000+ per månede... 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

rainerbay:

For mig virker det sært at man kan tjene kassen ved faktisk ingenting at lave...kan det virkelig lade sig gøre?

Drop nu alle de der annoncer rundt omkring. Folk må snart forstå, at man ikke bare tilmelder sig en side, og så vælter pengene ind.

Mange mennesker tror, at sådan noget som affiliate marketing er nemt, og at man på ingen tid tjener en anseeligt beløb på siden.

Men sådan forholder det sig ikke.

Sandheden er, at man ikke kan "tjene kassen" på at lave ingen ting. At køre sin egen affiliate side er langt mere krævende, end folk lige går og tror. Og derfor er der også mange som hurtigt mister interessen for det, da de ikke tjener 60.000 kr. den første måned.

Altså, affiliate marketing er ikke raketvidenskab, men hvis man ønsker et afkast af siden, så skal der også lægges en del arbejde i den.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså - affiliate er jo traditionelt at du har en blog eller shop, hvor du markedsfører andre virksomheders produkter, og så får du provision fra disse firmaer, når du har skaffet dem et salg - via et affiliate link

Dette kræver selvsagt en blog/shop/hjemmeside og at der lægges noget arbejde i at skrive artikler, lægge affiliate links ind mv. 

Jeg tror det du beskriver er de her abonnementsaftaler, hvor folk lokkes af et godt tilbud til 1 krone, hvis de bare lige registrerer sig. De færreste opdager dog, at de samtidig siger ja tak til også at oprette et abonnement til kr. 299,- om måneden. 

Jeg er ikke tvivl om, at nogle af de sider, der kører med disse former for tilbud, kan lave 60.000 om måneden - og selv om det ikke er decideret fup, så er det jo ikke verdens fedeste måde at kradse folks penge til sig på. 

At tjene kassen ved ingenting at lave er vist forbeholdt Lotto-vinderne. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene og det er jo faktisk præcist hvad jeg har erfaret... Jeg har opereret i forskellige brancher de seneste 30 år og jeg mener heller ikke det er muligt uden investering og med en lille arbejds uge at tjene så mange penge... men hvor om alting er... så er der nogle som tjener kassen...eller er det bare gas... !!

Jeg ER gammeldags og tro nu stadig mere på den med at købe et produkt til en krone og sælge det for mere, det er god forretning... og sund...

Jeg har ihvertfald indtil videre fået konstateret at jeg ikke er hel idiot.... og tak for det derude... :-)

vh
Rainer

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan griber man det an, hvis man er en virksomhed, der vil gøre brug af Affiliate marketing?

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Miltersen:

Hvordan griber man det an, hvis man er en virksomhed, der vil gøre brug af Affiliate marketing?

Det nemmeste er at finde et affiliate netværk, som tradedoubler, euroads eller lignende. Så kan de hjælpe dig med det du behøver. 
De tager sig jo selvsagt godt betalte for denne service. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
De tager sig jo selvsagt godt betalte for denne service. 

Det afhænger meget af hvilket affiliatenetværk du vælger. Partner-ads kræver intet startbeløb, men kræver naturligvis en procentdel af salget som affiliaten gennemfører.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

rainerbay:
men hvor om alting er... så er der nogle som tjener kassen...eller er det bare gas... !!

Der er bestemt nogle der tjener kassen på affiliate, også med minimal investering af penge, men derimod en kæmpe investering i tid. Det tager mange timer at få et site op at stå, det tager endnu flere timer at skaffe trafik til det, og forarbejdet med at lære alt det man skal kunne for at sætte et site op og skaffe trafik er endnu større.

Jeg kender folk der tjener 100.000+ om måneden på affiliate (i hvert fald nogle måneder), men det er jo heller ikke folk der begyndte i går, men garvede vidende folk der har været i gang i mange år, og som har brugt flere tusinde timer alene på at lære de ting der er nødvendigt for at blive rigtigt succesfuld indenfor den branche.

Men du opnår ikke succes ved at klikke på nogle bannerannoncer og indtaste dit kreditkortnumer, men det betyder ikke man ikke kan tjene kassen på affiliate.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Der er bestemt nogle der tjener kassen på affiliate, også med minimal investering af penge, men derimod en kæmpe investering i tid. Det tager mange timer at få et site op at stå, det tager endnu flere timer at skaffe trafik til det, og forarbejdet med at lære alt det man skal kunne for at sætte et site op og skaffe trafik er endnu større.

Fuldstændig rigtigt. Derfor er det vigtigt, at finde en niche der interesserer dig. For det kommer til at tage tid og kræfter at få stablet en succes på benene. Husk: Succes kommer ofte forklædt som arbejde. Sjældent får du den slags succes uden at lægge en masse kræfter bag. (Langt de fleste) folk der fortæller dig andet, er kun ude på at effektivt hjælpe dig af med dine penge.

Kan det lade sig gøre, at tjene 60.000 kr./md. som affiliate i Danmark? Det ved jeg, det kan ;) Og en del andre herinde på Amino (Se f.eks. Casper Schneidereits tråd om TV-pakker.dk her) vil også kunne bekræfte at det kan lade sig gøre. Men ingen af dem vil fortælle dig, at det er sket uden at lægge en masse tid og kræfter i det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)