Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny politisk hjemmeside :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Har lavet en hjemmeside for/til Miljøpartiet Fokus i Nordjylland og håber i vil komme med kommentarer ris/ros til selve siden (ikke en debat om politikken) og helst i en konstruktiv tone Skype-Wink

www.fokusinordjylland.dk

På forhånd tak og venlig hilsen

Klaus

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:18

Fin side men har et par punkter du kan kigge på.

- Skrifttypen valgt til menuen virker meget grynet når jeg ser siden, muligt at det er samme som logoet men den virker ikke rigtig når den er lille.

- Sliderens animation når teksten "hopper" op bryder jeg mig ikke rigtig om, en mere rolig animation ville være at foretrække.

- Under punktet "Politisk Program" på forsiden virker linket ikke, min browser forsøger at downloade filen (file.php) i stedet for at åbne siden.

- Hvad er pointen med kalenderen?

- Siden med Organisation virker tom, en anden opstilling ville se bedre ud

- Lav en underside med det politiske program i tekst i stedet for en word fil, på den måde finder google teksten og det virker bedre at navigere i.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:05

Hej.

Jeg synes sidens farver passer meget godt med partiets mærkesager.

Siden er enkel og let læst, men den er ikke tilpasset til smartphones og tablets.

Siden loader billederne i slideren enormt langsomt, hvis man bruger en smartphone med wifi forbindelse og også med 3G forbindelse. Det er ikke godt for brugervenligheden og oplevelsen af hjemmesiden.

Få den tilpasset til smartphones og tablets, som det næste skridt (responsive webdesign), da rigtig mange går på nettet fra disse efterhånden.

Der mangler måske noget mere tekst på diverse sider. Der står ikke nok synes jeg. Søgemaskiner kræver også mere tekst, til at bedømme sidens vigtighed og ranke den i resultater ved søgning.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)