Vha. google webmaster værktøj kan jeg se at google ikke gennemser flere af mine undersider. Jeg linker til disse undersider, så forstår ikke hvorfor google ikke ser dem ??
Kan det være fordi at linket fra forsiden til en underside ser således ud :
<button class="inp3" onclick="document.location.href='inform.php'"> Info </button>
Og hvad kan jeg evt. gøre bedre så google ser disse undersider ??
Søgemaskinerne læser ikke javascript og det er det dit link består af - så det eneste du sådan set skal gøre er at lave et almindeligt læsbart link (fx i et sitemap eller lignende).
Velkommen til KomsiKomsa.dk. På få minutter kan du finde din nye ven,. kæreste, dansepartner eller rejsekammerat... Indsæt en invitation og kom igang ... www.komsikomsa.dk/visprofil.php?vis=Daviddk - 53k - Cached - Lignende sider
Hvordan kan det være at det lige netop er den side, og ikke bare forsiden at den har fundet ??
kan man i google, se hvilken placering man har i søgeresultaterne på et givet søgeord, uden at skulle gennemse alle de sider der nu måtte være med det givne søgeord ??
Under avanceret kan du vælge at få vist 100 resultater af gangen. Hvis du så bruger "Find" funktionen og leder efter dit domænenavn hopper den ned til dine "sider".
Under avanceret kan du vælge at få vist 100 resultater af gangen. Hvis du så bruger "Find" funktionen og leder efter dit domænenavn hopper den ned til dine "sider".
Mvh Jesper
Øh google viser jo ikke hvilken placering jeg har på et givent søgeord....???