Hej alle herinde... Nu har jeg fået webhostsystemet op at køre, og jeg vil derfor give jer et tilbud, som sparker r*v.... Normal koster en hjemmeside 1500kr. at lave, men i får opsætningen gratis... (Samtidig bliver der måske mulighed for automatisk installation, hvis denne del kommer til at virke.) (tilbuddet gælder ikke webbutikker i denne omgang) Ja, gratis, men kun HVIS, i vælger at hoste hos mig (man binder sig 1 år, og vil man ikke forlænge efter et år, sig man til når opkrævningen kommer) Er det fup eller salgsfidus? Nej, det er simpelt. I skal melde tilbage, hvordan i oplevede det som kunde, hvordan systemet fungere, og hvad kan forbedres.
Så
Skriv til min mail : stefangranholm@gmail.com Se mere på min firmaside www.granholm.dk Skriv hvem du er, hvilken slags side du ønsker, og hvor erfaren du er i computer og IT verdenen (alle er velkomne). Jeg starter tirsdag med at lave hjemmesiderne. De som ønsker selv at oprette domæne, databaser mm. skal skrive dette i mailen. Sidste frist for at sende en mail hvis i er intereseret (uden at binde jer) er fredag den 15 oktober. Alle priser excl. moms... |
Du kan også få din
hjemmeside gratis hvis du hoster på pakken STOR eller stører,
uden at blive testkanin....