Der er ingen garanti på den, for det er 2 år siden jeg købte den hos TDC, men jeg har ikke haft problemer med den og den er bare go' :) Der er bordlader/syncronizer og rejselader med til den. Software kan hentes gratis hos Microsoft.
Logitech headsettet er også 2 år gammelt, men stort set ikke brugt, da jeg synes kvaliteten var for dårlig - jeg troede jeg kunne gå rundt i Skagen-blæsevejr med det og det kunne jeg ikke. Indendørs er det dog fint.
Jeg kigger lige om der er andet i min CD-mappe, men hvis det er AS, så har jeg smidt den gamle ud da jeg downloadede en ny version.
Mange hilsner
Mette
EDIT: Det er en CD med AS version 3.7.1 og Outlook 2002 (trial), samt en users guide og en oversigt over tilbehør. Hvis du vil have den, skriver du bare din adresse til mig, så sender jeg den. :)
Jeg har downloadet AS. Jeg bruger Outlook som mail program og har problemer med at synkronisere. Så vidt jeg har kunnet læse mig til skulle outlook mobil være på cd'en.
Jeg er lidt i tvivl om det er den nye AS version eller at jeg ikke har outlook mobil der skaber problemerne. Det giver sig udtryk i at der er uløste konflikter, der ikke er mulige at løse dem!
Det haster ikke, jeg bruger mest ipaq'en til at programmere i visual studio, og her har jeg ingen problemer udover en skin (billede) af ipaq'en. Om den skulle være på CD'en ved jeg ikke.
Løber du over CD'en, vil jeg selvfølgelig gerne have den.
Jeg har som en ægte nørd aldrig installeret CD'en, men downloadet i stedet - uden problemer. Jeg skal dog ikke udelukke at CD'en vil gøre en forskel så jeg sender den til dig i morgen :)