Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på smykkewebshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude,

Jeg har givet min webshop Rockz Jewelry en ordenlig makeover den sidste uges tid. Derfor vil jeg meget gerne nu have en masse feedback på webshoppen, som du kan se her.

Der er to ting som i gerne må ligge "ekstra" meget mærke til:

- Mine produkttekster. Jeg har prøvet noget nyt i mine produkttekster, hvor jeg kører med noget storytelling. Det gør jeg både for at få presset flere ord ind i produktteksterne, primært for googles skyld, men også for at skabe en "drømmerelation" til alle mine kunder om smykkerne. Er det godt?

- Konverteringen. Kom endelig med gode råd til hvordan jeg kan øge konverteringen på min webshop.

Den korte bane:
Jeg skal have taget nye produktbilleder til alle mine produkter, ændret sproget og rette produktteksterne igennem. Derfor behøver i ikke at kommentere på at det er nogle dårlige billeder, eller at der står "add to cart". Det har jeg styr på :)

Jeg håber at i kommer med en masse guf til mig! :)

Mvh Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg synes den ser meget simpel ud...........lidt for hjemmelavet efter min smag. Den sort/hvide stil med kategorier i toppen virker kedelig på mig.

Der er meget få varer og behov for korrekturlæsning.

Din storytelling virker fjollet for mig..........hold dig til facts, selv om det er svært at skrive særlig meget om øreringe så.

Håber ikke det var for negativt, men god vind med det.

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

NÅr jeg nu skal være helt ærligt, så synes jeg faktisk heller ikke så godt om story-telling delen. I hvert fald mener jeg, at du burde tjekke den igennem nogle steder. Helt konkret skriver du f.eks.:
"Du leder efter en flot hjertering på nettet. Efter nogen søgning på Google lander du her på Rockz Jewelry, hvor du finder den her ring, som du rigtig godt kan lide. Du læser lidt mere omkring Rockz Jewelry, da du aldrig har hørt om firmaet før."

Denne sætning gør på ingen måde noget godt for din virksomhed. Når du skriver, at "Du læser om Rockz Jewelry, da du aldrig har hørt om firmaet før" omtaler du dit eget firma som et ukendt brand, hvilket bestemt ikke er godt for din branding. Det kan godt være, at det vil hjælpe din SEO, men jeg må indrømme, at det faktisk giver mig lidt mindre lyst til at købe dine produkter.

Når det så er sagt, så synes jeg, at din meget simple stil klarer sig helt okay. Specielt er det rigtigt godt, at du har fået placeret "Fri frag på alle ordre", samt "30% rabat på din næste ordre" helt up-front så folk ser det som noget af det første. 

Min største kritik af din side ud fra et design øjemed er, at din forside er ALT for lang. Der er kort fortalt alt for meget tekst, og jeg falder fra inden jeg er nået ret langt. Hvis du gerne vil have tekst på din forside vil jeg foreslå dig at beholde "Velkommen til Rockz Jewelry", men det andet tekst bør du flytte et andet sted hen. 

Det er selvfølgeligt helt i order, hvis du ikke er enig med mig, men overvej f.eks. hvor langt folk skal rulle ned på siden inden de kommer til de fede sider såsom f.eks. din "Find din ringstørrelse" side (som jeg godt kan lide). 

Det var alt jeg lige havde for nu - her klokken 23:23 :) Håber du kan bruge det, og at du ikke føler, at jeg var for "aggressiv". 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav

Jeg kan godt se hvad det er du vil med din storytelling og drømmerelationer, men drop det og undervurdere ikke dine kunder. De ved godt hvad de vil når de har fundet din side og det gider ikke at læse en helt afhandling, jeg selv mistede selv lysten til din ellers udmærket side da jeg kom ind og så alt den tekst.

Hold dig til facts gå lige til sagen omkring dit produkt fortæl dem hvor fede dine smykker er, kunderne har sikkert været på en eller 2 web-shops før din, så deres tålmodighed er nok ikke så stor.

Jeg har så ikke selv læst hvad du har skrevet fordi det er sent og jeg ville bare give dig min holding, og så få nogle flere produkter på forsiden gerne noget med farve på, siden bliver meget hvid som den er nu. Eller synes jeg siden er ok enkel og lige til, men lidt mere farve på. 

Hilsen Thomas

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 


Mange tak for jeres feedback - Det er virkelig fedt at høre og i er slet ikke for aggressive :)

- Jeg vil bestemt tage storytellingen op til overvejelse, som måske ikke fungerer helt som den skal. 

Mere feedback er helt sikkert velkommen :)

Mvh
Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker det overordnede design. Lækkert og eksklusivt!

Jeg ved sgu ikke rigtigt om der er noget jeg ville have ændret, medmindre det bliver flueknepperi. ;-) Jeg vill nok få lavet de to bokse "Om Rockz Jewelry" og "Til vores kunder" så det fyldte hele bredden, men som sagt en småting. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er egentlig meget enig med de andre. Siden er måske lige lovlig simpel, omend jeg forstår ideen med at lave et simpelt og enkelt design. Men på en eller anden måde giver det alligevel ikke fokus nok til dine produkter.

Produktbilleder: Sørg for at køre en ens stil på dine produktbilleder - specielt dem du viser på forsiden. Det ser sjusket ud når nogle er fritlagte og andre ikke er. Generelt passer de fritlagte billeder umiddelbart bedst til dine produkter og dit design. 

Du kunne også godt overveje at supplere med nogle modelbilleder, så man kan se smykkerne i brug.

Oversættelse: Det er sjusket at en hel del tekststumper stadig er på engelsk...

Storytelling: Drop det. Man føler sig næsten pinligt berørt når man læser dem.

SEO: Husk at få noindex på sider som indkøbskurven f.eks. Få nogle mere meningsfulde alternativ tekster (alt="") på dine billeder. 

Google+: Sørg for at den side du bruger som "publisher" er din firmaSIDE og ikke en profil, samt at den du evt. bruger som author er din personlige profil. Se evt. mere i mit indlæg om authorship her.

Det var lige et par hurtige input herfra :-)

\Mikkel

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Designet med alle kasserne, har alle andre droppet for 10 år siden. Men du mener måske den holder endnu ?.

Og her er så lige et lille uddrag fra din side =

Giraffen symboliserer flere forskellige ting, som denne halskæde også ligger vægt på. Giraffen symboliserer blandtandet skønhed, tålmodighed, elegance, klogskab intuition og samarbejde, for bare at nævne nogle få.
Føler du at du kan genkende eller har nogle af de symbolske evner ovenover? Så kan du helt sikkert købe denne halskæde  og bære og vise den frem  med stolthed til alle dine venner.)

Mage til vrøvl skal man lede længe efter ?. Selv om det er rettet mod Søgemaskinerne, må det gerne give bare lidt mening.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav.

Her er min feedback:

  • Alt for meget tekst på forsiden
  • Kvaliteten på billederne er for dårlige
  • Din typografi er ikke læsevenlig
  • Både dansk og engelsk fremgår
  • Dine CTA-knapper er alt for annonyme
  • Hvad er dit CVR nr?
  • Hvor er dine betalingskort?
  • Din anmeldelse knap tager for meget opmærksomhed ift. dit andet indhold.
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,


Tusind tak for jeres indlæg. Det er virkelig fedt med nogle flere øjne på shoppen end kun mine egne. 

Jeg vil gå i gang med at rette mange af de ting som i kommer med i løbet af weekenden.


Mere feedback er selvfølgelig velkommen :)

Mvh

Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)