Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring i "hobbyvirksomhed"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg startede min hobbyvirksomhed for nogle måneder siden, og har siden gemt diverse kvitteringer for indkøb og salg. Nu ønsker jeg så at få samlet dette i et excel regneark, for at give mig et bedre overblik omkring balancen mellem udgifter og indtægter.
Desværre ligger jeg ikke selv inde med den grundlæggende viden omkring bogføring til at vide hvordan jeg skal bygge dette op. Er der nogle derude som kan hjælpe mig med hvad sådan et regneark skal indeholde?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46705
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:16

Det er efter min bedste overbevisning skidt selv at lave en sådan excel, det er hundebesværligt at få balance til at fungere og følge moms angivelse

Brug evt www.dinero.dk gratis op til 1 mio i oms. OG jeg tror som ikke nødvendigvis du er hobbyvirksomhed - det er man ikke bare fordi man ikke omsætter ret meget eller ikke er fuldtids læs evt LIDT OM HOBBYVIRKSOMHED 

Husk moms reg hvis du kan forvente at komme ove 50.000 kr i omsætning/salg på 12 mdr i træk, det er ikke en bundgrænse så registrer på forventningen hvis du kan se du kommer over det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 19:17

Har du overvejet Dinero, der er et gratis bogføringssystem.

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 19:22

Så lige John havde skrevet det, min skærm var ikke opdateret, beklager :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)