Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges til rengøringsvirksomhed...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går lidt i tanker om, at få gennemført nedenstående..skriv til mig, hvis det har din interesse.

Jeg er ene og alene om en rengøringsvirksomhed. Det går ganske godt, og der er løbende god tilslutning af nye kunder.
Jeg er pt. primært mig selv og 1 ansat + 2-3 underleverandører, der hjælper  mig med lidt faste/løse opgaver.

Jeg kunne dog godt bruge en "ildsjæl", som gerne vil være med til at banke endnu mere liv i virksomheden. For salgsjobbet kan jeg ikke tilbyde en decideret fast månedsløn. MEN, lønnen kan vi i fællesskab sammensætte ved hjælp ef en løbende udbetaling måned efter måned, for de kunder som er hevet med "i folden". Desuden kunne der evt. suppleres med fx 2 eller 3 timers rengøring dagligt, som hurtigt kan give 1/3 - 1/2 delen af hvad en middel månedsløn er mange steder. Der er mulighed for flere konstruktioner.

Salgsdelen vil være meget frit, og hvis du har erfaringen så styrer du selv, hvordan du vil "erobre" kunderne. :)

For den rigtige person vil der forholdsvist hurtigt kunne blive tale om en god fremtidig stilling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Selv om dit indlæg er et par uger gammelt tager jeg lige chancen og skriver til dig.

Jeg driver Caro Sales & Development der arbejder med salg. Det kunne være vi kunne lave en aftale sammen, hvor jeg arbejder lidt med salget for dig. Betalingen må vi aå se om hvordan vi kan blive enige om.

Har det interesse så lad mig høre fra dig.  

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)