Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere sider - samme hosting. Problem for SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at oprette to domæne udover de jeg har til helt nye projekter. 

Mine sidder ligger lige nu på samme hostgator konto. 

Er der et problem i forhold til fremtidig SEO ved at lægge flere domæner under samme hosting?

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke som udgangspunkt, men begynder du at få mange besøgende på dine sider, kan det betyde, at de begynder at køre langsomt, hvilket kan have en betydning på SEO. Du kan dog sagtens starte med at have dem på samme web hotel.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det det som man kalder add on domains

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver vel kun et problem, hvis du f.eks. smider 20 domæner på samme host, hvor du linker kraftigt mellem dem. Google opdager jo ret hurtigt, at det nok er samme ejer, så de links ikke skal have den store 'værdi'. 

Men nogle få domæner, hvor der også er naturlige links fra andre sider, bør næppe være et problem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar :)

Jassie>> ja, det er addon domains

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget problem - de kigger på hvad der står. De kigger ikke på IP.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på så meget. 

Hvis du køber domænerne og ikke får dem sat ordentligt op, kan du får problemer med Duplicate Content (DC). 

Jeg så det tilfældigt da jeg med vilje lod et af mine domæner udløbe og en anden købte det. Det omhandlede dating, og det gad jeg alligevel ikke at skrive om.

Da jeg så en anden havde købt det, havde han peget det med en http status 200 over på et forsikringssite han havde i forvejen. Det har givet ham en masse DC og det virker ligesom en blyklump i Google. Med en 302 redirect kan det også gå galt. 

Hvis det drejer sig om at oprette sites til at linke til hinanden, ja, så er det ikke ligemeget at de kommer fra samme registrant og IP-adresse

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt enig. Hvis to domæner på samme IP linker til hindanden kan værdien af link juice mellem domænerne være begrænset.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret begrænset hvad der kommer af indbyrdes links på mine sider. Så hvis det skulle være det eneste problem udover hastighed i tilfælde af meget traffik så er det ikke noget jeg vil bekymre mig om. 

Hvis jeg på et tidsunkt så vil flytte en domæne til en anden host. Altså ændre dns opsætningen. Vil det give problemer?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror kun skift at IP bliver straffet hvis det foregår ofte over længere perioder. Men man skal altid gå ud fra at Google bot analyserer al aktivitet og vurderer og tager det hele med i en samlet vurdering af sitets relevans.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)