Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp - tag et kig på vores nye website og kom med forslag og

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået lavet siden zorbas.dk og zorbas.se, og er igang med SEO delen.
zorbas.se´s ranker ikke så godt, så vi overvejer måske ad words.

Hvis der er ting vi har overset og der er ting der kan gøres bedre vil vi gerne høre nærmere omkring det, også generelt til hjemmesiderne. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:50

Hej,

er det en service som dækker hele landet? Det skal forklares. 

Jeg savner videoer fra andre arrangementer, testimonials og sociale signaler (fysisk adresse, fotos af medarbejdere) . Kort sagt de signaler som giver tillid til jeres produkt.

Christopher

Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  Zorbas Skrevet kl. 01:09

Hej Christopher

Ja det dækker hele landet.

Der er en video hvor flere klip er lagt sammen til et. 

Men flere videoer måske?
Testimoniels er der på forsiden hvor kunderne siger deres mening.

Foto af medarbejder/gruppebillede skal jeg helt sikkert have lavet, god ide. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 02:53

Ok, men sørg for at gøre det mere tydeligt, da jeg overså videoen og testimonials.

God vind!

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 04:47

Hej

Først og fremmest så tog det mig en hel del tid at forstå, hvad jeres side gik ud på. Det, der fangede mine øjne med det samme var de store skilte med "pakketilbud 50%" etc. men de fortæller jo intet om, hvad man får. Hvad med nogle flere billeder af, hvad det er for en lækker græsk buffet, man kan få - så man bliver sulten straks man er på jeres side?

Først efter noget tid opdager man at man faktisk kan få et billede af noget mad frem i slideren. Få den slider væk - sliders er totalt misbrugt overalt på nettet og egner sig slet ikke til det i bruger den til. I skjuler faktisk vigtig information for jeres kunder. Få det hele sat lækkert op i stedet, så alle de vigtige informationer, der skal sælges jeres "produkt" er tydelige. 

SEO mæssigt bør i få lidt mere tekst på forsiden (hvilket måske også kunne hjælpe på at forstå, hvad i kan levere). 

På jeres billeder skal i have nogle sigende "alternative" tekster (alt="tekst" tag), som matcher de søgeord i gerne vil findes på.

Så skal i arbejde med jeres title-tag's - på forsiden er det f.eks. " Græsk buffet - zorba dansere - græske dansere - græsk musik - Zorbas", det er ren opremsning, hvor title tags skal væres en salgstekst, der skal sælge jeres side bedst muligt i søgeresultaterne.

I jeres google publisher-tag linker i til https://plus.google.com/104928633432984890185/about - det bør være https://plus.google.com/104928633432984890185 - altså uden "about".

Det var lige lidt input herfra :-)

\Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 04:55

Og så faldt jeg lige over at på jeres svenske side, der angiver i at siden er dansk - det kan være derfor den ikke ranker så frygtelig godt...

Du har koderne: 

<html lang="da-DK" prefix="og: http://ogp.me/ns#"> og <meta property="og:locale" content="da_DK" /> de bør rettes til sv_SE
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 07:25

Som Mikkel Kongsfeldt også er inde på;

Jeg kunne VIRKELIG godt tænke mig nogle flere billeder af jeres  lækre mad - jeg ved fra erfaring at græsk mad er sindssygt lækkert, rustikt og tager sig rigtig godt ud på billeder :-)

I bund og grund ville det være lækkert med lidt mindre standard-template og mere personlighed - lad stilen fra logoet og det græske flyde ud over siden - og gerne i større omfang end blot de blå/hvide farver.

I jeres header på forsiden kunne jeg nok godt have tænkt mig en mere præcis tekst - f.eks. "Få lækker græsk buffet til din fest" eller noget i den stil, og så liste 3 bullets nedeunder med jeres fordele, f.eks. "leveret til døren", "vi klarer det hele", "inkl. oprydning" osv. Altså de tre mest tungtovervejende argumenter for hvorfor JEG skal vælge jer fremfor alle de andre.

Kundeanbefalinger ville jeg gerne have længere oppe på siden, ISÆR Jan Gintberg som jo er en kæmpe autoritet og troværdigheden selv i kraft af hans status som kendt ansigt. Bestillinger osv bør i måske overveje at have på en side for sig selv, så der på forsiden udelukkende er brugt plads på at ridse op præcis hvad i laver, og HVORFOR vi skal vælge jer - med støtte fra flere tilfredse kunder.

Overvej evt. at lave en kort video hvor i præsenterer jer selv og konceptet - under 1 minut.

Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  Zorbas Skrevet kl. 11:42

tak for det, det vil jeg gøre.

Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  Zorbas Skrevet kl. 12:24

Tusind tak for alt det gode kritik.
Jeg er i fuld gang med rettelser og er i gang med at teste det ved at fjerne slideren og lave en slider/banner som står stille som viser en video istedet med tekst/lightbox med video.

Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  Zorbas Skrevet kl. 15:25

tak for den gode konstruktive kritik.

Jeg har fået lavet lidt og testet det lokalt.

Her er et billede hvordan det ser ud indtil videre. Var det noget i den stil ?

http://screencast.com/t/QfUz3O6Ws      

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)