Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud fra 2620 Albertslund - professionel multifunktions kopi/scan/fax/printer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere Smile

Hvor kigger iværksættere og etablerede virksomheder mon efter gode tilbud på brugt men velholdt kontor udstyr... benyttes Den Blå Avis og QXL eventuelt til dette formål, eller er det mon her på Amino debatten, at man kan lave en lille salgs annonce for et godt tilbud?

Jeg har en yderst professionel multifunktions maskine, der har funktioner som kopi/scan/fax/printer - samt et væld af avancerede funktioner som netværks printer, secure print, foldning og klips af udprint mv.

Denne maskine har været leaset i 4 år og 2 måneder, og overholdt alle services, kontrakten er nu frikøbt og maskinen er købt helt fri hos leverandøren, i stedet for at levere den tilbage - men vores virksomhed har nu ikke længere behov for sådan en avanceret maskine, da vi nu bor på et kontor hotel, som har alle sådanne faciliteter.

Det drejer sig om en Konica Minolta Bizhub c452 - som er benyttet i mindre grad over de sidste 4 år og 2 måneder.

Du kan læse meget mere om her i vedhæftede PDF brochure.
6204.bizhub_C452_C552_C652_DS_Brochure__dan__dtp4__LR.pdf

Desuden web-link:
http://www.konicaminolta.dk/dk/business-solutions/meta/soeg.html?q=c452&x=0&y=0

PS: Jeg vil ikke sætte prisen på, så længe jeg ikke helt ved, om dette forum må benyttes til sådan salg, men maskinen koster et stykke over 100.000 kr. fra ny, og sælges nu for under 1/5 af ny prisen, og så medfølger der i øvrigt flere laser farve patroner, som i sig selv har en værdi på over 1.500 kr. pr. stk.

Skriv endelig, hvis det har interesse, men der går nok ikke mange dage, inden jeg har fundet en mulig køber.

De bedste hilsner

Mr. Tee

2620 Albertslund

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Solgt, så dette indlæg er lukket.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)