Jeg har forgæves ledt efter en måde eller et plugin, at implementere funktionen "Har du husket" til indkøbskurven/kassen. Jeg er ved at sætte et template op for en kunde, men i dette template er det ikke integreret. Nogen som har en idé til, hvor/hvordan jeg kan konfigurere denne funktion?
hvis det er meget forskelligt hvad der høre til de forskelllige produkter og dit theme understøtter det, kan man lave forskelllige blokke at sætte ind under den specifikke vare. Hvis det er tilfældet kan det være lidt af en benarbejde at gøre første gang, ellers er den funktion standart i wooC
hvis det er meget forskelligt hvad der høre til de forskelllige produkter og dit theme understøtter det, kan man lave forskelllige blokke at sætte ind under den specifikke vare. Hvis det er tilfældet kan det være lidt af en benarbejde at gøre første gang, ellers er den funktion standart i wooC
Arhhhh crap. Fandt jo ud af, at jeg havde glemt at relatere nogle produkter sammen som cross-sells. Nu virker det ;) Men tak alligevel får Jeres tid og råd. :D Thumbs up!