Her er et bud, så må I selv sætte det pænt op 
FORTROLIGHEDSERKLÆRING
Undertegnede
NN
Vej
Postnr
Evt CVR/CPR
tiltræder herved nærværende fortrolighedserklæring som følge af, at jeg har udbedt mig oplysninger om forretningsmodel, økonomi og XX der ligger til grund for XX konceptet (herefter YY). Jeg har udbedt mig materialet med henblik på at vurdere, hvorvidt jeg er interesseret i at gå i forhandling om at blive partner i XX konceptet.
I nærværende erklæring dækker ordet materiale såvel salgsprospekter, regnskaber, budgetter, pro¬duktbeskrivelser etc. og alt andet tilsvarende materiale og information, som jeg modtager vedrø¬rende virksomheden.
Fortrolighedserklæringen begrænses ikke kun til det materiale, som umiddelbart efter underskrivel¬sen af nærværende fortrolighedserklæring fremsendes til mig, men omfatter også:
Alle efterfølgende bilag, der senere måtte blive mig forelagt vedrørende virksomheden.
Alle øvrige oplysninger, der senere måtte blive mig givet vedrørende virksomheden.
Fortrolighedserklæringen er tidsubegrænset og indebærer, at jeg personligt er ansvarlig for:
- at materialet altid opbevares utilgængeligt for uvedkommende,
- at materialet hverken gengives mundtligt eller skriftligt, uden skriftlig accept fra YY ,
- at materialet alene må fremvises til, revisor, ad¬vokat eller anden rådgiver, med¬ mindre skriftlig accept fra YY forinden er indhentet,
- at de nævnte personer gøres bekendt med nærværende erklæring og overholder den¬ne,
- at informationer af enhver art, som jeg og/eller de nævnte personer erfarer gennem mate¬rialet, ved samtale om virksomheden eller ved besøg på denne, ikke må videre¬gives eller benyttes kommercielt,
- at materialet på YY’s opfordring uden ugrundet ophold returneres på anfordring, uanset grunden hertil, og
- at eventuelle kopier af materialet eller dele deraf samt arbejdsnotater vedrørende virksomhe¬den og dens drift er makuleret forinden originalmaterialet returneres.
Ved overtrædelse af nærværende fortrolighedserklæring er jeg erstatningspligtig efter dansk rets almindelige regler.
Undertegnede ¬forpligter sig herved til at overholde nærværende fortrolighedserklæring.
XX den XX 20XX
Nyberggroup.com
tlf.: 211 411 61