Hej, Efter at have brugt de sidste 4 aftener på research af hvordan man bedst muligt udvikler et video site, må jeg indrømme jeg bare er blevet mere forvirret! Søger man på dette, kommer der alverdens løsninger op, som alle har fordele og ulemper/mangler. Men når alt kommer til alt, så burde det altså ikke være så frygtelig svært at udvikle dette site. Her er et oprids af hvad sitet skal have af funktioner. 1. Skal kunne vise video fra YouTube, Vimeo mv. direkte på hjemmesiden. Dette var lige i grove træk! Problemet er at jeg har søgt nettet ned og min første oplagte løsning ville være at udvikle det igennem Wordpress, med DeTube, som er anbefalet af flere brugere, men denne er ikke updatet siden August, hvilket jeg ikke synes om. Der findes flere plugins, men jeg kan ik se den store forskel i anmeldelser. Nogen som har gode erfaringer her? Hvis ikke det skal være Wordpress og det skal være en forholdsvis simpel og prisvenlig løsning, så er det løsninger som: 23video Jeg kunne virkelig bruge lidt feedback og råd om hvad der vil være den bedste løsning? Mvh Camilla |
Have you thought about hiring a pro to help you with this?
It sounds like this isn't something you have experience in.
Amino freelancer has some CHEAP people who can help :)
Some offer the next dba.dk for just 5000DKK :)