Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investorer til start af cafe.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Spjald
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger nogen der kunne være intresseret i at invisterer i en cafe og mig. ca. 1 mill.

Den ligger i nordsjælland.. Nærmere oplysninger kan fåes ved at sende en mail: babyt1978@hotmail.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:37

skal den ligge i Græsted?

Fra Spjald
Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 12:41

Nej i Helsinge. Der har jeg fundet et sted..

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 12:53

jeg synes 1 mill. er meget at satse i en by, hvor cafeer og restauranter er lukket på stribe og konstant er åbnet med nye optimistiske ejere...

Hvis du kan starte billigt op, så fint nok. Eller virker det for stor en risiko.

Jeg er selv fra Græsted og har tidligere arbejdet 4 år i Helsinge, så kender byen og området rimelig godt.

Fra Spjald
Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 12:57

Stedet koster 895.000 kr og har en god omsætning er pt kun smørrebrød og sandwich men der er mange muligheder i stedet. bla. er der en 05 bevilling til stedet. så man evt kunne lave noget fredags café. Der er kun et sted der har åbent fredag lørdag aften og det er et værtshus.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 13:03

ja, der er ikke mange steder tilbage i Helsinge, som har åbent sent!

Tidligere lå der også diskotek i den gul bygning på vestergade, som nu er restaurant, men den kunne åbenbart heller ikke løbe rundt med dens forskellige ejere.

En mulighed kunne være at satse på gymnasiet, men mon ikke de har deres egen fredagsbar ?

Og så tager de videre i byen i Hillerød, hvor der er flere muligheder?

Har du regnet på hvor meget du skal omsætte for at forrente bare købet af ejendommen/lokalet til de 895.000 kroner?

Fra Spjald
Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 13:06

Ja har selv arbejdet på det diskotek da det hed Blaze...

Jeg ved ikke om gymnasiet har deres egen fredagsbar men ved at mange af dem i hvert fald kommer derned og køber deres frokost så de kender jo stedet.

Er jo ikke altid man har lyst til at tage helt til Hillerød, det er svært komme hjem derfra. Især hvis man er på en SU så har man ikke altid råd til at tage en taxa hjem.

Jeg har siddet og lavet et budget udfra de tal jeg har fået på salgsopstillingen og det ser ret fornuftigt ud.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 13:14

jeg tænker bare hvorfor lukkede diskoteket ? og Evergreen satsede også noget bar/disko, som de også droppede...

Gymnasiet har jo ligget der i mange år, så der har jo hele tiden været masser af kunder at få.

Jeg tror det bliver svært at få en investor med i projektet, men det burde være muligt at få en bank til at finansiere købet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)