Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du hjælp? Lav et opslag på NeedYou og få det rette tilbud! Giv os din mening :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ris og ros, samt forslag til forbedringer modtages gerne :)

UDKOMMER senest fredag d. 7. februar!
Link til AppStore kommer snart!
PS: App'en er gratis!

Hold dig opdateret på: https://www.facebook.com/pages/NeedYou/268548099965366

Søger du en håndværker? designer? programmør? model? instruktør?
Skal du få skiftet bremseklodser? bygge et hus?
Har du en idé og mangler de rigtige freelancer?
Leder du efter job?
Så lav et opslag på NeedYou og få det rette tilbud!

Eller er du freelancer eller har et firma og mangler kunder?
Søg blandt de opslag vi har på NeedYou og giv dit tilbud!

NeedYou er en app som matcher opgave udbud med kompetencer. Vores mål er at lave et netværk af kompetencer og koble dem med potentielle kunder.

Vi vil bestræbe os at komme med opdateringer til denne app snart, hvor der tilføjes ekstra funktioner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det, du gerne vil have feedback på? App'en, jeres Facebook side, eller måske jeres rigtige hjemmeside, som du lige glemte at smide et link til? 

Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar :)

Hjemmesiden er under construction og er færdig forhåbentligt inden længe :)

Men nu tænker jeg mere på Appen's design og de screenshots der er i Facebook siden, og om der er noget værd i idéen, om det er noget nogen freelancere kan forestille sig at bruge, beskrivelsen af appen (ovenstående), og selvf hvis folk har andet på hjertet :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra billederne af app'en på jeres Facebook sider ser den ud til at have et supert lækkert design! Jeg synes også, at i får jeres Facebook side til at fremstå meget "professionel" og behagelig, så jeg har ikke så meget at tilføje på det område.

Idéen er jeg også helt med på, og jeg kan rigtigt godt lide, at i baserer det hele med udgangspunkt i en app i stedet for en hjemmeside. Ud fra billederne er det svært at sige noget om, hvor mange funktioner app'en har, men det vil helt klart være fordelagtigt med en form for "rating-system", hvor folk kan "rate" / give feedback på, hvor god en service, de har modtaget. 

Vil jeres kommende hjemmeside have samme funktionalitet som app'en? Eller vil den mest af alt fungere som jeres billede udadtil med links til download af jeres app? 

Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk :) Tusind tak for (positiv) feedback :)

Rating system står i pipeline til version 2, det er prioritet et efter lancering (blandt andre fede funktioner som også kommer).

Hjemmesiden bliver vores ansigt udadtil i første omgang. Vi er store fans af al de smarte ting man kan på en smartphone, og vi synes det giver en hel anden dynamik end en hjemmeside. Men mon ik der kommer en simpel version til den store internet på et tidspunkt :)

Vil sætte pris på din mening når den er godkendt af Apple og publiceret så jeg også kan høre feedback omkring funktionalitet :)

Tak endnu en gang for din feedback :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil super gerne gå lidt mere ind til benet med en (forhåbenligt) lidt mere konstruktiv og fremadrettet feedback lige så snart jeres app kommer ud. Desværre forholder det sig sådan, at jeg ikke har en iPhone men derimod min elskede Android. Hvis jeg kan snige mig i nærheden af en iPhone skal jeg dog nok sørge for at tjekke app'en, samt smide lidt feedback i denne tråd

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der også en app til android? Er der også en webapp?

Jeg kunne ikke umiddelbart finde det nogen steder, men jeg vil mene at det er at "skyde sig selv i foden" at starte op med kun 1 platform.

Desuden er jeg lidt i tvivl om hvad behovet for en app i denne situation er? Hvad kan den (som giver værdi for brugeren) som ikke ligeså godt kunne ligge på en mobil webapp?

Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@sunet Fantastisk :) Vi har lige pt ikke resurser til at lave en Android version, men det bliver bestemt aktuelt såfremt appen får lidt medvind :)

Tak endnu engang for din feedback :)

Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@rk Først og fremmest, tak for dit svar :)

Umiddelbart er iOS platformen det eneste platform vi har resurser til. Android udgaven vil være lige på trapperne lige så snart iPhone appen får noget medvind.

Vi er godt klar over en webapp også vil "løse" samme problematik, men vi er af den stærke overbevisning at en webapp ikke giver en optimal oplevelse. Jeg er ik stor fan af webapp, og for mig virker de altid "amatør" agtigt om du vil. Du har en god pointe at den nok vil ramme en større publikum, men vi tror på værdien i én native platform (og senere Android) vil i sidste ende give et bedre resultat for appen.

Værdien tror jeg du vil finde når (hvis) du bruger den. Vi er ret glade for funktionaliteten og oplevelsen på iPhonen og tror på hvis vi gør det seamless for brugerne, så er der også flere der vil have lyst at bruge den :)

Men tak for din feedback, vi tager idéen og arbejder videre med den og undersøger behovet lidt nærmere. :)

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt at I har overvejet webapps. Jeg er fuldstændig enig i at en native app kan give en meget federe oplevelse - specielt hvis I kan integrere features som ikke nødvendigvis passer ind i en webapp pga diversitet i de enheder det vil blive vist på.

Hvis man sammenligner med noget alle kender til, så har Facebook både native apps og webapps. Bruger oplevelsen i webapp'en er noget hø i forhold til den man får i native apps, da den er bedre integreret med push beskeder og meget andet.

En anden ting, jeg tror en vigtig factor i jeres success vil ligge i kategorisering af tilbud/opgaver. Hvis det er let og fornuftig indrettet så kan det blive rigtig godt!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)