Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress one page template

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har en one page template hvor jeg fra "menu a" har en kontakts os nu knap. Denne ville jeg gerne have til at linke til menuen "kontakt info". Da jeg jo ikke kan linke til en side da det jo er en one page template, så ved jeg ikke lige hvordan man knuser den nød!

Håber på en løsning:)

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey
Du kan bruge <section> i givet fald. Prøv og google det lidt :) 

Peacock.nu

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

<Section> har intet med det at gøre.

Du skal bruge:

I menuen i stedet for et almindeligt link:

<a href="#kontakt">Kontakt os</a>

I overskriften for den kontakformular.

<a name="kontakt"><h1>Kontakt formular</h1></a>

Men men men, det kan godt være at de forskellige elementer alerede har et navn der kan springes til.

Teddy

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe,

Det jeg gerne vil er at inde fra side a, der skal man kunne trykke på kontakt os knappen, hvor man derefter bliver sendt over til kontakt siden. Problemet er jo bare at side a, ligger på feks minside.dk ligsom kontakt os siden gør.

Håber det gir mening

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse det ved at lave en HTML side og så lægge den op via FTP og derefter linke til den.

Du gør det ved at logge ind på dit webhotel via FTP og derefter laver en mappe der hedder "Kontakt". I mappen opretter du et tekstdokument hvor du skriver den side du gerne vil have i HTML og kalder den måske "os".

Så kan du linke til din side i menuen ved at bruge <a href="http://dinside.dk/kontakt/os">.

Hvis du ønsker at fjerne mellemledet så det kun er www.dinside.dk/kontakt så læg tekstdokumentet inde i roden på dit webhotel og kald det "kontakt".

Håber det var svar. :)

Mvh

Ebbe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)