Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøj producent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er 3 venner som prøver at starte vores eget tøjmærke. Vi er fyldt med idéer, som vi brænder for at få ud.

Lige nu da vi prøver at få det op at køre så ville vi satse på at kunne få produceret vores mærke på en mase t-shirts. Vi mangler bare en producent, som kan lave det billigt til os, nu da vi også har tænkt os at lave en står bestilling.

Her kan i se vores logo/print som vi gerne vil have trykket på vores t-shirts. Egentligt er det meget enkelt, men vi søger det enkelte, da vi gerne vil have det lidt hipt, og lidt undergrund. 

Håber nogen kan hjælpe derude :)

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dear Fred,

Our company makes profile-clothing under the brand name Friendly Factories (www.friendlyfactories.com). 

Here at Friendly Factories we produce bio ethical apparel for institutions and businesses wishing to convey a responsible image through quality clothing. We give you the opportunity to create personalized apparel in any color, shape or embroidery method at very competitive prices. 

Please contact me if you are interested in getting a quote regarding prices for your potential purchase.

Best Regards,

Philip W.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg vil høre om hvor mange stk kan I tænke jer få proceduret i første omgang ? Jeg har kontakt en del leverandør i Tyrkiet.

vh Emre

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Emre,

Thanks for getting back to me. We could definitely help you out. Please send me your email and I will attach a price list in it. If you give me an idea of how many clothes and what kind of clothes you want to order I can set up an offer. 

Best Regards,

Philip W.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge.

jeg kan måske godt hjælpe jer. Bare send mail på denzmetal@gmail.com om hvor mange i skal bruge, så finder vi ud af det :-)

Hilsen Dennis

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan tilbyde rådgivning omkring produktionen af jeres t-shirts samt kontakt til en producent som allerede idag leverer til Danmark

Producenten har fabrikker i Kina og de er økonomisk attraktive - ligeledes har jeg tegnet nogle gode aftaler for logistik med nogle solide partnere.

Skulle I være interesseret er I velkomne til at slå vejen forbi min hjemmeside www.fcic.dk eller kontakte mig på telefon 8175 9400 eller mail her@fcic.dk

Hilsen Henrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)