Jeg skal have lavet et par tegninger, gerne allerede iaften ... men ihvertfald inden for et par dage. Jeg forestiller mig: 1: Du sender mig eksempler på hvad du kan. 2: Jeg beskriver den tegning jeg ønsker. 3: Du laver en skitse. 4: Jeg godkender skitsen. 5: Du laver et udkast evt. i hånden / uden farver eller hvordan du nu foretrækker. 6: Jeg godkender. 7: Du tegner tegningen op og farvelægger og aflevere. 8: Jeg betaler 9: Du leverer .ai filer Med andre ord, jeg er godt klar over at der er meget arbejde men jeg er også indstillet på at gøre hvad jeg kan for at gøre det nemt for dig :-) Skriv på mikkel@mikjaer.com |
Mikkel Mikjær Christensen:Jeg skal have lavet et par tegninger, gerne allerede iaften ... men ihvertfald inden for et par dage.
Jeg forestiller mig:
1: Du sender mig eksempler på hvad du kan.
2: Jeg beskriver den tegning jeg ønsker.
3: Du laver en skitse.
4: Jeg godkender skitsen.
5: Du laver et udkast evt. i hånden / uden farver eller hvordan du nu foretrækker.
6: Jeg godkender.
7: Du tegner tegningen op og farvelægger og aflevere.
8: Jeg betaler
9: Du leverer .ai filer
Med andre ord, jeg er godt klar over at der er meget arbejde men jeg er også indstillet på at gøre hvad jeg kan for at gøre det nemt for dig :-) Skriv på mikkel@mikjaer.com
Har smidt dig en mail
Mvh Projektmageren Fredskov