Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtigt er det med responsive design på en webshop ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt en del timer på at kigge TemplateMonster igennem for at finde et template jeg godt kan lide. Jeg har nu endelig fundet et - men ser at det ikke har Responsive design og Bootstrap. Jeg har så fundet et andet template, som jeg ikke helt føler så meget for, men som nu ikke er helt ved siden af - men det har så  tilgengæld Responsive design og Bootstrap.

Går jeg glip af kunder, hvis jeg fravælger Responsive design og Bootstrap ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:57

KS71:

Det korte svar er: Ja

Den lidt længere version er, at det sagtens kan være at du går glip af flere kunder, hvis den ikke-responsive template er væsentligt bedre end den responsive.

Det er sjældent, at man kan vide med sikkerhed, hvad det bedste valg er, den eneste måde at opklarer det på er at teste. Men det er umuligt at teste alt, så derfor er der nogle valg, som bare er optil ens mave fornemmelse. Her kan det selvfølgeligt være smart at spørge nogle til råds, men så er du nødt til at blive meget mere konkret.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:57

KS71:

Jeg har brugt en del timer på at kigge TemplateMonster igennem for at finde et template jeg godt kan lide. Jeg har nu endelig fundet et - men ser at det ikke har Responsive design og Bootstrap. Jeg har så fundet et andet template, som jeg ikke helt føler så meget for, men som nu ikke er helt ved siden af - men det har så  tilgengæld Responsive design og Bootstrap.

- Kim -

Der er en mulighed for at du mister kunder ved ikke at vælge et responsive design, men i stedet for at vælge et tema du ikke helt føler for, så er det måske en mulighed at få kodet det tema du ønsker om / ændret, så det er responsive. Det har jeg gjort mange gange for mine kunder, så ved at det kan lade sig gøre :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:58

Hvis du sælger strikkepinde og din målgruppe er ældre damer, så er responsive nok uden betydning - og så måske alligevel ikke, da mange ældre faktisk foretrække tablet frem for almindelig computer. Du skal nok tage responsive design ret alvorligt stort set uanset hvilken målgruppe du arbejder med.

Der findes naturligvis andre former for mobilvisning, men det kræver du sætter dig ind i opsætningen af det.

De seneste tal fra 8 kunder vi kører analytics for viser, at 26% benytter deres shops fra mobil eller tablet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Alle bør vælge en responsive løsning i dag, da et stadigt stigende antal brugere benytter mobile enheder.

Bootstrap er blot et af de værktøjer man kan udvikle responsive design ud fra, og er ikke afgørende.

Husk at tjekke understøttet version af det shopsystem du har planer om at bruge.

Kig evt. også på http://themeforest.net/category/ecommerce 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:13

Kan du ikke smide en mail på daniel@mediadevoted.com ?

Så kan vi skrive, og måske snakke lidt om dine behov. Det kan jo være vi kan tilbyde dig en billig løsning?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg handler efterhånden udelukkende online på min iPhone. Enten gennem responsive webshops, eller gennem apps. Jeg tror at det er 2-3 måneder siden jeg sidst har brugt min computer til det. Om det er normalt, skal jeg ikke kunne sige, men jeg gætter på at mange bruger deres smartphone/tablet, så jeg ville ikke lave en ny webshop uden at have responsive design.

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:34

Tak til jer alle sammen :)

Jeg tror jeg vil tillægge responsive design mere værdi, end jeg umiddelbart gjorde for et par timer siden. Jeg har selv testet lidt fra min tablet, og kan tydeligt se, at forskellen er til at bemærke og at oplevelsen er en helt anden når det bare køre :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)