Spørgsmålet kommer sig af at det er tit folk ringer til mig og tror det er noget helt andet jeg foretager mig end det de havde regnet med? Jeg reklamerer med ydelser som "opdatering af hjemmeside" og "redigering af hjemmeside" og skriver i mine beskrivelser af ydelsen, at opdatering går ud på at gøre hjemmesiden mere moderne, så den følger med tiden og i forbindelse med redigering skriver jeg at det handler om at tilpasse hjemmesiden, så tekster, billeder og andre relevante informationer for brugere af hjemmesiden er opdateret og tidssvarende. Så igen: Hvad forstår I ved opdatering af hjemmeside og redigering af hjemmeside? Hvad ville I sige at opdatering og/eller redigering af hjemmeside burde være? Det er nemlig meningen at jeg vil prøve at tilpasse min egen hjemmeside, sådan at de besøgende får det de regner med når de kommer ind på min hjemmeside fra en søgning, hvor de har fundet min side. Skal jeg eventuelt søgeoptimere ud fra nogle andre søgeord? Jeg synes ellers at det er rimelig logisk at skrive hjemmeside redigering eller redigering af hjemmeside i søgefeltet, når man gerne vil have redigeret eller opdateret sin hjemmeside, men jeg tager måske fejl? Håber I kan hjælpe mig her... (Se eventuelt i signatur for link...) Venlig hilsen Jens Andersen |
Mange kalder den servicetype for "Webmaster hjælp".
Med opdatering tror mange vel, at du designer hjemmesider (ved jeg ikke om du også gør)
Det samme er vel tilfældet med "Redigering af hjemmesider".
Så må du jo hjælpe dem på vej ved at inkludere ordet "på eksisterende"