Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forstår I ved opdatering og redigering af hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet kommer sig af at det er tit folk ringer til mig og tror det er noget helt andet jeg foretager mig end det de havde regnet med?

Jeg reklamerer med ydelser som "opdatering af hjemmeside" og "redigering af hjemmeside" og skriver i mine beskrivelser af ydelsen, at opdatering går ud på at gøre hjemmesiden mere moderne, så den følger med tiden og i forbindelse med redigering skriver jeg at det handler om at tilpasse hjemmesiden, så tekster, billeder og andre relevante informationer for brugere af hjemmesiden er opdateret og tidssvarende.

Så igen:

Hvad forstår I ved opdatering af hjemmeside og redigering af hjemmeside?

Hvad ville I sige at opdatering og/eller redigering af hjemmeside burde være?

Det er nemlig meningen at jeg vil prøve at tilpasse min egen hjemmeside, sådan at de besøgende får det de regner med når de kommer ind på min hjemmeside fra en søgning, hvor de har fundet min side.

Skal jeg eventuelt søgeoptimere ud fra nogle andre søgeord?

Jeg synes ellers at det er rimelig logisk at skrive hjemmeside redigering eller redigering af hjemmeside i søgefeltet, når man gerne vil have redigeret eller opdateret sin hjemmeside, men jeg tager måske fejl?

Håber I kan hjælpe mig her...

(Se eventuelt i signatur for link...)

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange kalder den servicetype for "Webmaster hjælp".

Med opdatering tror mange vel, at du designer hjemmesider (ved jeg ikke om du også gør)

Det samme er vel tilfældet med "Redigering af hjemmesider".

Så må du jo hjælpe dem på vej ved at inkludere ordet "på eksisterende"

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:41

Ranker du højt, på et søgeord der kan misforstås også ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:21

Hej Jonas og tak for svarene.

Jonas Jørgensen:
Mange kalder den servicetype for "Webmaster hjælp".

Ok det havde jeg aldrig gættet at nogen ville skrive i søgefeltet?

Måske webmaster, men når jeg søger på webmaster, så synes jeg mest at der dukker en hel masse google halløj op i søgeresultaterne omkring webmaster-tools osv. Så ville folk jo gå tilbage og søge på noget andet, tror jeg.

Jonas Jørgensen:
Med opdatering tror mange vel, at du designer hjemmesider (ved jeg ikke om du også gør)

Jeg designer ikke direkte (jeg kan godt, men det er ikke professionelt), men sætter gerne nye hjemmesider på til folk efter en Template eller et design de i forvejen har fået lavet af en grafiker eller webdesigner.

Måske er problemet her også at folk tror at en webdesigner er det samme som ham/hende der sætter siden op, men det er jo ikke altid tilfældet. Jeg kan selv blive i tvivl ind i mellem. For hvis jeg prøver at tilføje webdesign til mine ydelser, så tror folk måske jeg er grafiker... og det er jeg bestemt ikke :-)

Jonas Jørgensen:
Det samme er vel tilfældet med "Redigering af hjemmesider".

Jonas Jørgensen:
Så må du jo hjælpe dem på vej ved at inkludere ordet "på eksisterende"

Ja, det er selvfølgelig rigtigt at redigering er i forhold til eksisterende hjemmesider, men det troede jeg sagde sig selv, når jeg skrev opdatering og redigering af indhold som tekster, billeder og andet relevant indhold på din hjemmeside, men det kan da godt være at almindelige mennesker ikke ved at redigering og opdatering, som regel, er noget man gør på noget der i forvejen eksisterer...?

I forhold til dit spørgsmål i dit andet svar, så ved jeg ikke om min hjemmeside ranker på noget forkert? Hvordan ser man det?

Jeg kan kigge i webmaster-værktøjer og se om jeg bliver fundet på noget forkert, men jeg synes ikke at der var noget usædvanligt sidst jeg kiggede efter fejl.

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:29

Hej Jens

Jeg bruger også selv de termer og modtagerne kan ikke forstå hvad det betyder.

jeg havde til at starte med ikke fået det beskrevet godt nok.

Opdatering af hjemmesiden er den tekniske del.

Hvor en redigering er ænding at module og plugins til evt, nye positioner.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 23:45

Jeg tror at hvis jeg var nystartet og intet anede om dette, og jeg gerne ville have en hjemmeside, så skulle den være billig. Så jeg havde nok søgt på billig hjemmesider. Men det kommer selvfølgelig an på hvilken målgruppe du går efter. På denne søgning ville du formentlig kun få nybegynderne. Hvis du skal have fat i de større virksomheder, er det nok et andet ord :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 02:09

Hej
Det er jo netop ikke ord der skulle afspejle en nystartet, der skulle have lavet en ny hjemmeside. Det er jo til folk/virksomheder der allerede er igang, men skal have lavet små ting om.

Mvh Jens

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 08:29

måske kunne du bruge ordet "modernisering" da det ikke er lige så svært at misforstå :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

Udmærket tema at tage op, Jens, og jeg kan godt se dilemmaet.

For mig kan man opdatere på 3 områder: Design, teknik og indhold.

Måske kan man sige, at

- man opdaterer teknisk (opgraderer)

- man opfrisker designet

- man fornyer indholdet og giver aktualitet

Modernisering, som supersanta nævner, er et godt ord til designet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)