Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvangsauktioner?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:
www.tvangsauktioner er jo ejendomme.

Ja naturligvis er det ejendomme -  for det er jo hvad ordet henføre til.  

Den store danske ordbog

Betydninger

offentlig auktion over udpantet ejendom der afholdes for at sikre kreditorer (en del af) deres tilgodehavende !
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:24

Jep, og ikke for at trække tråden længere væk fra emnet, men trådstarter skriver jo netop "Har nemlig en ide, hvor jeg vil starte en hjemmeside, som videresælger disse ting." Derfor antager jeg at ordet "ting" henviser til inventar, varebeholdning og lignende, og ikke ejendomme, selvom der skrives tvangsauktioner. Og da tvangsauktioner.dk netop kun omhandler ejendomme, så er siden ikke relevant i forbindelse med det spørgsmål trådstarter skriver. Det var blot deraf min kommentar kom. :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:01

Det er ikke ejendomme jeg er interesseret i, men diverse ting, som jeg kunne sælge videre. De sider jeg har været inde på har nemlig kun ejendomme på salgs auktion og det er jeg ikke interesseret i, da beløbet er aaaaalt for højt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Du kan prøve at kigge på:

auktionshuset.dk

Der finders også dansk maskin børs i Herning, og sikkert flere.

Når vi taler tvangssalg, så er der ofte advokater på, og det handler ikke så meget om hvorvidt du har en lækker hjemmeside. Dem jeg nævner her har mange års erfaring, og da de startede var der ikke noget der hed internettet. De har brugt mange år på at skaffe sig en kæmpe kundekreds, og derfor evner de lynhurtigt at få gennemført et tvangssalg, og skaffe en god pris.

mvh

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:01

Jeg takker for svarene! 

- Jonas ! 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)