Hej amino - jeg her en hjemmeside, som jeg gerne vil have lidt længere op på google. Jeg har selv været igang med noget SEO, men søger nu tips til andre ting jeg kan prøve....
Hvad jeg har prøvet:
- optimeret teksten på hjemmesiden.
- optimeret beskrivelser, samt fil-navnene på alle billederne.
Det lyder også til at du selv har noget tid at bruge på det, og så ville jeg også gøre det selv. Jeg tror også at professionelle link buildere kan skabe bedre resultater end du selv kan, men det er dyrt.
på www.billigEmballage.dk havde vi betalt os fra det i flere år. De opnåede en position på google på side 10 på søgeordet emballage, men ellers generelt flotte placeringer på andre søgeord. Nu har vi selv arbejdet med det i et års tid, og vi har fået den op på side 1 på google. Men guderne skal også vide at vi har brugt rigtig mange timer på dette. Jeg mener virkelig rigtig mange timer.... Hvis vi havde været mere professionelle kunne vi sikkert have skabt de samme resultater på en trediedel tid. Men nu havde vi lige tiden inhouse til at prøve :-)
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Siden er lavet med Squarespace.com, så jeg har desværre ikke det helt ville at gøre ved koderne. - har godt set at der er flere H1-titler, men ved ikke hvordan jeg får dem væk.... arbejder på sagen :)