Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero Slet regnskabsår

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i en endeløs gåde, jeg skal have slettet mine regnskabsår så jeg kan lave dem komplette og uden fejl. 

Men jeg må ikke slette dem og starte forfra?. pga et bilag er moms afregnet står der.

2013 regnskabsåret må jeg slet ikke slet den mulighed kommer ikke frem, og jeg har få dage til at betale moms osv. Hjælp sidder med hovedet i bordet.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså et regnskab er ikke et multiple choice som du bare sletter og starter forfra på indtil du får et resultat som passer dig. Fejl skal som udgangspunkt rettes så man kan følge rettelserne i bogholderiet.....

Så ret fejl ved at ompostere de bilag som du har bogført forkert.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46763
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:24

Henrik Koudahl:
Altså et regnskab er ikke et multiple choice som du bare sletter og starter forfra på indtil du får et resultat som passer dig. Fejl skal som udgangspunkt rettes så man kan følge rettelserne i bogholderiet.....

Så ret fejl ved at ompostere de bilag som du har bogført forkert.
Yes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

problemet er at jeg har ikke mulighed for at rette det... men jeg har fundet en løsning. 

er jeg den eneste der har fejl, hvis man nu sletter et bilag / faktura lad os kalde den nr 158, og så skal lave en ny så starter den på 159 og ikke 158 som jeg synes den burde.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46763
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:38

Du har formentlig ikke slettet en faktura - for det kan man ikke hvis den er bogført. Den findes stadigt i systemet som nr 158 men den er bogført tilbage, så dens penge er "neutraliserede" men i posteringer vil du kunne finde den vil jeg tro

Noter på 159 at du har annuleret 158 hvis du kan finde den i posteringer hvad du må kunne, ellers kan dinero lige forklare hvor finder man slettede fakturaers transaktionsspor

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)