Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP,mySQL og Javascript programmør søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på udkig efter en programmør, vi søger pt en freelance vi kan hyrer fast et par måneder og mulighed for at det bliver en fast stilling efterfølgende. Vi skal have udviklet web application baseret på PHP,mySQL,javascripts herunder AJAX mm.

Er du manden/kvinden der mangler noget arbejde. VI kan tilbyde fast arbejdsstation men er også indstillet på at du kan arbejde hjemmefra så vidt som muligt. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:15

Hejsa

Vi er intresseret i at løse opgaven på Freelance basis, det giver en del fordele at have et helt firma bag kontrakten med flere personer at trække på frem for en selvstændig freelancer. Vi kan f.eks. sætte en ny mand på opgaven hvis den oprindelige bliver syg i længere tid, vi har stører kompetencer under samme tag og kan hjælpe hinanden hvis der kommer svære nøder at knække. Vi koster ikke mere end en almindelig freelancer gør men vores resultater er som regel bedre (pænere og mere gennemskuelig kode og hurtigere levering) end en regulær freelancer.

Mht. fuldtidstillingen i fremtiden har vi jo selvsagt mulighed for at tilbyde folk i alle ansættelses intervaler med kort leveringstid, hvis du f.eks. får brug for en udvikler i på fuld tid i to uger kan vi levere det, og når i ikke længere har behovet kan i simpelthen lade være med at booke flere timer.

Ved godt det ikke var hvad du efterspurgte men jeg tror uden tvivl vi kan lave jer en tilfredsstillende løsning på denne måde :)

Mvh

Mikkel Christensen, Mc Solutions

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:03

Hej Jens

Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:51

Hej Jens,

Jeg har sendt en email til dig. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har yderligere spørgsmål.

Mvh/Saqib

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:03

Hej. Tak for jeres beskeder. Jeg vender tilbage via mai med svar, ha lidt tålmodighed med os :)

Saqib jeg har intet modtaget fra dig. 

MC-Solution tak for tilbudet men havde ikke brug for et firma til at løse opgaven men en "medarbejder" tak for jeres tid

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:10

Hvilket er præcis det vi tilbyder. Vi leverer "medarbejere" til mange af vores faste kunder. De har ikke selv råd til at aflønne kvalificeret arbejdskraft fuld tid og udover det slipper de for risikoen hvis han er syg for saa kobler vi selvfoelgelig bare en anden udvikler paa jer indtil jeres sædvanlige udvikler er fit for fight igen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)