Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din hjerne til videre udvikle iden, så den tjener penge!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi

Jeg tænkte på, mange resturanter og pizzaria går dagligt med flasker og dåser til supermarkeder for sælge. Kan jeg på en måde tilbyde dem service hvor jeg kører til resturanterne og indsamler tomme flasker... Men hvordan kan jeg tjene penge på det?

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Taberprojekt. Du vil få svært ved at holde en alm. timeløn, når spisestederne i forvejen får en ansat til at ordne små-opgaverne udenfor travlheden. I restaurationsbranchen ved man nogenlunde, hvornår der er noget at lave, så du går efter noget, som der ikke er noget marked for, medmindre du vil gå til slave-løn. Tænk større og mere ambitiøst Smile

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

STRS, du kommer med hårde ord. Men sande er de..

Tak for hjælp

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, hvis de var for hårde. Men jeg er selv vokset op i den branche, så jeg taler ud fra erfaring og facts Smile ha en god dag

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke kunne udelukke ideen på forhånd, men jeg er ikke sikker på det ligefrem er en levevej. Tror godt du kan få nogen med på den hvis i deler panten. Så sparer restaurationen 1/2 times arbejdsløn og kan bruge sine kræfter på at drive forretning.

Har en ven der kører rundt og sælger sæbe servietter osv til restauranter, hvis de ville kunne de selv lave deres indkøb og sikkert billigere, men mange vil gerne spare tid hvor de kan. Har de et supermarked som nabo er det nok svært men hvis de skal starte en bil og køre 2km med flasker, så går der hurtigt for meget tid.

Ulempe: der er nok mange der køber vand ´samtidig med at de afleverer flasker - måske du skulle tilbyde at handle fyldte flasker også - og så få nogle procenter af sælger. Hvis du tjener 20kr. kassen a 10 kasser om ugen plus 50% pant og så et gebyr på 50kr.- så tjener du 400 om ugen per restaurant.

Så har du 20 kunder tjener du 32000kr. per måned, det er vel ikke helt dumt...og panten er vel skattefri...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
og panten er vel skattefri

Hvis du har indtægt på pantafregning er den skattepligtig som alle andre indtægter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)