Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en webshop!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er netop klar med en produktlinie indenfor moderne, minimalistisk brugskunst og skal i den forbindelse have sat en webshop op. Shoppen skal være enkel og stilren, uden for mange dikkedarer. 

Jeg kan rigtig godt lide en shop som SlipseFyr.dk. Hvilken platform er den bygget op over og hvad ville det koste, at få lavet sådan en shop?

På forhånd tak!

Kan du lave overstående, må du gerne smide en mail / tilbud på: RubenRasmussen@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:06

Slipsefyr er bygget i Magento fin side, men den er ikke responsive og det er efterhånden et krav.

Hvad koster det så? Tja, hvad de har betalt er ikke til at vide - hos os vil en lignende shop koste 1.995,- hvis man bruger rabatkoden: aminorabat ved bestilling. Og det er inkl. responsive design, så shoppen naturligvis også virker på mobil og tablet.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 11:11

Nej kan godt se den ikke er responsive og det er som du selv er inde på et must for mig... :)

Har I referencer jeg kan se? Og hvad omfatter den pris der?

Mvh

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:15

Hej,

Shoppen er lavet i shopify. Men man kan sagtens lave noget tilsvarende i magento. 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:16

ups, kan se den er lavet om. Den var i shopify.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:30

Der er en smule referencer på vores side - det er dog ikke alle vi har fået på endnu. Der kommer flere på i løbet af ugen :) Du skal også være velkommen til at skrive på mail (@) wuuzuu.com

Med venlig hilsen
Thomas

Fra Odense SØ
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:36

Hej Ruben

Jeg repræsenterer RedWEB.

redWEB er verdens største konsulenthus med speciale i Joomla CMS. Vi arbejder med alt fra almindelige websites til integrerede webshops samt specialudviklede webportaler med SEO, udvikling af apps til iPhone og Android.

Hvis du ønsker 100% unikt design med verdens mest professionelle webshop, hvor du har samtlige muligheder for ekstra udvidelser, det kunne blandt andet være integration til dit favorit ERP system, eller automatisk lagerstyrring, fragtlabels, multilanguage etc. Så synes jeg du skal høre lidt mere omkring redWEB.

Som standard funktioner kan jeg nævne: Ordre mænge rabat, vouchers, gavekort, moms grupper, egne designet attributter, autoskalering af billeder, automatisk seo, skræddersyet produkt sider, kategori træ, discount pris variabel, min. bestilling af bestemt produkt, maks bestilling af bestemt produkt, dimensioner, vægt, fragt system, relateret produkter, betalingsgateway (ekstern betaling til nets).

Ja jeg kunne blive ved.

Selvfølgelig er vores produkter også responsiv :-)

Venlig Hilsen

Michael / redWEB

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:13

Ruben Rasmussen:
Og hvad omfatter den pris der?

Mindre detalje, men det fik jeg da ikke lige svaret på:

Komplet design af din shop - med fokus på salg
Serverplads i 12 måneder
Betalingsmoduler fra epay, Ewire, Paypal m.v.
Opsætning af faste firmasider
Oprettelser af 5-10 varekategorier
Oprettele af 5 produkter (så du nemt kan se hvordan det gøres fremover)
Slideshop på forsiden
3 sliders til forsiden med dine produkter
Responsive design
Med meget meget mere...

Og så naturligvis i Magento - der er jo intet bedre :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)