Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig bygge dig en blog som tjener min. 100 kr om måneden!

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

RainbowAlanya:

Hej Daniel. Hvorfor er det ikke interessant når det er en blogger/blogspot blog?

Så ejer du ikke bloggen ;)

Det vil jeg gerne uddybe.

Google Blogger bloggen jeg laver til dig står på din Google konto, og jeg har altså ikke noget ejerskab i den.

Derudover er det rigtigt at Google basalt set "ejer" din blog, ved at du bruger deres Blogger platform. D.v.s. at hvis Google enten en dag lukker, de vælger at lukke deres Blogger platform, eller ser sig sure på dig og din blog, så har du mistet din blog ja.

jeg tager dog back-ups og gemmer alle artiklerne fra bloggen så den kan genskabes et andet sted, hvis det utænkelige skulle ske.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Emil Larsen:

hvorfor kan man ikke bestille mere køb knappen er væk ! :-) 

Købsknappen er oppe igen!

Havde nogle tekniske problemer, men de er løst nu. Du kan derfor igen købe og betale fra min hjemmeside.

Jean

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Løwe:

Det er altså ikke særlig svært at opbygge en blog der tjener 100 kr./måned. Du skal bare skrive et par tusind ord og optimere den til et keyword hvor konkurrencen ikke er så stor, og så er den hjemme. 

Jeg har selv en blog som tjener 6-700 kr. om måneden på Adsense, og det har den gjort stabilt i et års tid nu. 

Må man se et eksempel på sådan en nem opbygget blog som kan give 6-700 kr. om måneden? :) 
Så vil jeg da i gang med det :) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Skallerup:
Må man se et eksempel på sådan en nem opbygget blog som kan give 6-700 kr. om måneden? :) 
Så vil jeg da i gang med det :) 

http://gratisbudget.net :) 

Det handler i bund og grund om at finde en niche hvor der ikke er så stor konkurrence i forhold til produkter, og hvor der ikke er penge at hente via affiliate. Når der ikke er penge at hente via affiliate, så er der næsten 100% chance for at konkurrencen i Google ikke er lige så stor som på keywords som 'bredbånd', 'billig iphone' osv.

Det bliver desuden endnu nemmere hvis du har en interesse indenfor et bestemt område, hvor der rent faktisk er mange søgninger på Google, da du så vil have mulighed for at blive en autoritet eller "ekspert" indenfor feltet. 

Gode indikatorer på at der er lav konkurrence på området, er hvis diverse sammenligningstjenester som Pricerunner, EDBpriser etc. ikke ligger øverst i SERPS sammen med en masse SEO-fellas (dem med G+ koblet til linket). Kan give dig to eksempler her og nu:

Taletidskort (kæmpe konkurrence, max. antal adwords annoncer i toppen af SERP, teleselskaber... =don't mess..)

Engelsk Bulldog (meget lav konkurrence, primært fra små hobbysider, ingen/få adwords annoncer i toppen af SERP)

Dermed ikke sagt at det vil være let som en leg at komme til tops på søgeordet 'Engelsk Bulldog', men det er en oplagt mulighed for både at køre AdSense og affiliate på siden. Og med en smule linkbuilding og lidt tålmodighed så skal du nok nå målet :-)

Helt anderledes ville det se ud hvis du gav dig ud i at prøve at komme til tops på 'Taletidskort'. Her skal du først overhale alle teleselskaberne, som jo er de ypperste autoriteter, da taletidskort er et produkt, og dette produkt sælges via teleselskaberne.. dem vil du få mere end svært ved at overhale, og ligeledes vil det nærmest være umuligt at bibeholde placeringen.

Håber det giver mening :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hej

nu har der gået ca 2 mdr siden jeg købte 2 blogs og lige nu ligger de ca på side 20 i Google på de udvalgte keywords

regner du med de begynder at rykke op

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvordan du kan lave modeller som (mindst) 50 kr., (mindst) 100 kr. måske højere hen ad vejen. Hvad er det der bestemmer hvad en blog tjener? Det er vel emne, søgeord m.m. Jamen hvis ikke du selv "regulerer" hvor meget en given blog kaster af sig, så er du vel heller ikke herre over hvad den givne blog tjener?

En 50-kroners kan vel, hvis du har ramt tyren lige i røven, sagtens tjene mere end en til 100 kr.?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:

nu har der gået ca 2 mdr siden jeg købte 2 blogs og lige nu ligger de ca på side 20 i Google på de udvalgte keywords

regner du med de begynder at rykke op

Hej Lars

Er i fuld gang.

Og ja jeg regner med de begynder at rykke op inden længe. Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Hansen:

Jeg forstår ikke hvordan du kan lave modeller som (mindst) 50 kr., (mindst) 100 kr. måske højere hen ad vejen. Hvad er det der bestemmer hvad en blog tjener? Det er vel emne, søgeord m.m. Jamen hvis ikke du selv "regulerer" hvor meget en given blog kaster af sig, så er du vel heller ikke herre over hvad den givne blog tjener?

En 50-kroners kan vel, hvis du har ramt tyren lige i røven, sagtens tjene mere end en til 100 kr.?

Det er helt korrekt. Jeg kan f.eks. ikke ramme 50 kr. præcist, så derfor vil det altid være mere. Det må man blot tage med som en bonus. 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vist stadig ikke helt fattet konceptet. En blog er, så vidt jeg kan se på din hjemmeside, en engangsudgift, hvorimod den vil fortsætte i al evighed med at stå og generere penge. Ret hurtigt (dog uden at regne på det) vil det være en bedre investering end aktier i Novo Nordisk og det bliver bare bedre og bedre.

Der må være et brist i forudsætningerne eet eller andet sted. Så problem- og sorgløst kan det umuligt være at skrabe en formue til sig.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jean

De 2 sites jeg købte af dig for 3 mdr siden er nu nået op på side

den ene side 27 i Google

den anden side 47 i Google

hvornår forventer du at de når op hvor der muligt kan tjenes penge på dem

 

mener 3 mdr er et godt stykke tid

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)