Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig bygge dig en blog som tjener min. 100 kr om måneden!

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreaspape:

Lyder spændende kunne da godt tænke mig et par US-sider

Har du et par eksempler på nogle af dem du har lavet?

Hej Andreas

Hvis du skriver en besked til mig her på Amino eller kontakter mig på min hjemmeside Uvendingen.com så vil jeg prøve at skrive med et eksempel.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Athena Lyzet Christensen:

Hvor fedt tilbud. Begge får noget ud af det. 👍
Jeg vil gerne prøve en side.

Hej Athena,

Du skal være meget velkommen. Smile

Du kan se hvordan du bestiller på min Uvendingen.com blog her!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

RainbowAlanya:

Hej Daniel. Hvorfor er det ikke interessant når det er en blogger/blogspot blog?

Nu kender jeg ikke Daniel, men jeg ville gerne havde købt et par lidt større sider. Desværre bliver det straks uinteressant for mig, når jeg får af vide at det kun kan laves på blogspot, uden yderlig forklaring. Desuden betyder det at jeg ikke har kontrollen over domænet, hvad gør jeg hvis -hypotetisk- at blogspot lukker i morgen? 

Derudover er der flere andre ting jeg kunne tænke mig at vide, men opgav simpelthen fordi det kun kan laves på blogspot. F.eks. om der er tilladelse til at benytte de billeder der bliver brugt på siderne, da det potentielt er mange måneders tab der ligger i erstatningskrav der. Desuden kan det være grund til at din adsense konto bliver banned hvis der indgives en DCMA på ophavsretsbeskyttet materiale. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm... What's the catch? Jeg har altid været opdraget til at gratis penge ofte er de dyreste. Erfaringsmæssigt er jeg kommet usædvanligt tæt på deciderede "pengemaskiner", men der har ALTID været løbende vedligehold involveret.

Floskler som "Lyder det for godt til at være sandt - så er det nok også" falder mig for sind, og jeg vil bestemt ikke lyde som en ubehjælpelig skeptiker, men...

Hvad er hagen ved det her? Jeg skal simpelthen finde det hul, der må være her et sted. Der må være en risiko... Et eller andet...

Sorry

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er altså ikke særlig svært at opbygge en blog der tjener 100 kr./måned. Du skal bare skrive et par tusind ord og optimere den til et keyword hvor konkurrencen ikke er så stor, og så er den hjemme. 

Jeg har selv en blog som tjener 6-700 kr. om måneden på Adsense, og det har den gjort stabilt i et års tid nu. 

Hvis Jean har bare nogenlunde styr på Keyword analyse, og f.eks. har nogle overemner med nogle tekster som han bare omformulerer fra gang til gang, så er det jo nemt at opbygge sådan en side :-) Og har man først bygget en del sider op, så ved man også hvilke keywords der er stor konkurrence på, og hvilke der ikke er - det forekommer helt naturligt når man har fået fornemmelsen for det.

Desuden er bloggen jo på engelsk, og det er jo ikke utænkeligt at han outsourcer tekst-delen til f.eks. Elance eller Fiverr.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

RainbowAlanya:

Hej Daniel. Hvorfor er det ikke interessant når det er en blogger/blogspot blog?

Så ejer du ikke bloggen ;)

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor kan man ikke bestille mere køb knappen er væk ! :-) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

M:

Nu kender jeg ikke Daniel, men jeg ville gerne havde købt et par lidt større sider. Desværre bliver det straks uinteressant for mig, når jeg får af vide at det kun kan laves på blogspot, uden yderlig forklaring. Desuden betyder det at jeg ikke har kontrollen over domænet, hvad gør jeg hvis -hypotetisk- at blogspot lukker i morgen? 

Derudover er der flere andre ting jeg kunne tænke mig at vide, men opgav simpelthen fordi det kun kan laves på blogspot. F.eks. om der er tilladelse til at benytte de billeder der bliver brugt på siderne, da det potentielt er mange måneders tab der ligger i erstatningskrav der. Desuden kan det være grund til at din adsense konto bliver banned hvis der indgives en DCMA på ophavsretsbeskyttet materiale. 

Hej M

Tak for din kommentar. Smile

Der er flere grunde til at jeg laver bloggen på Blogspot, og ja der er både fordele og ulemper ved Google Blogspot blogs.

En af ulemperne er rigtig nok hvis Google lukker i morgen, eller de vælger at lukke ned for deres Blogger platform. Jeg tager dog back-up af alle blogs og gemmer artiklerne, så bloggen vil kunne genskabes igen et andet sted.

En af grundende til at jeg bruger Blogspot blogs til det her tilbud, er at de er gratis at oprette. Du har altså ikke brug for at købe hosting og domæne.

En anden grund er at de er nemmere og hurtigere at ranke i Google. Da Blogspot er Google's eget produkt, får de automatisk noget "goodwill" med på vejen. F.eks. ligger Domain Authority for de Blogspot blogs man laver, ret hurtigt oppe på 90+, med Page Authorities på 35+. 

Omkring billeder og DCMA, så bruger jeg kun betalte stock photos fra f.eks. Istockphoto.com. Alle artikler er selvklart også 100% unikke, så ingen grund til bekymring dér.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget sjovt, men jeg må sige jeg er ikke til sådan noget. Mine penge skal komme fra noget jeg laver/har bygget op :) MEn held og lykke med det :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

pbtryk.dk:

Hmmm... What's the catch? Jeg har altid været opdraget til at gratis penge ofte er de dyreste. Erfaringsmæssigt er jeg kommet usædvanligt tæt på deciderede "pengemaskiner", men der har ALTID været løbende vedligehold involveret.

Floskler som "Lyder det for godt til at være sandt - så er det nok også" falder mig for sind, og jeg vil bestemt ikke lyde som en ubehjælpelig skeptiker, men...

Hvad er hagen ved det her? Jeg skal simpelthen finde det hul, der må være her et sted. Der må være en risiko... Et eller andet...

Sorry

Peter

Hej Peter,

Som Thomas Løwe rigtig nok skriver lige under dig, så er der bestemt ikke noget hokus pokus i mit tilbud. Hvis du ved hvordan man gør, er det nemt at opbygge en blog som tjener 100 kr månedligt. 

Det kan selvfølgelig virke som hokus pokus for dem som ikke ved eller forstår hvordan det udføres, men sådan er det vist med de fleste ting i livet. Smile 

Og omkring gratis penge, så er det ikke noget jeg tilbyder! Har rigtig nok sat prisen lav, men det er for at skabe interesse. Kan fortælle at jeg allerede har hævet prisen med 20%, og at den kun vil stige i fremtiden, såfremt jeg vælger at fortsætte tilbudet.

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)