Nu kender jeg ikke Daniel, men jeg ville gerne havde købt et par lidt større sider. Desværre bliver det straks uinteressant for mig, når jeg får af vide at det kun kan laves på blogspot, uden yderlig forklaring. Desuden betyder det at jeg ikke har kontrollen over domænet, hvad gør jeg hvis -hypotetisk- at blogspot lukker i morgen?
Derudover er der flere andre ting jeg kunne tænke mig at vide, men opgav simpelthen fordi det kun kan laves på blogspot. F.eks. om der er tilladelse til at benytte de billeder der bliver brugt på siderne, da det potentielt er mange måneders tab der ligger i erstatningskrav der. Desuden kan det være grund til at din adsense konto bliver banned hvis der indgives en DCMA på ophavsretsbeskyttet materiale.
Hej M
Tak for din kommentar. 
Der er flere grunde til at jeg laver bloggen på Blogspot, og ja der er både fordele og ulemper ved Google Blogspot blogs.
En af ulemperne er rigtig nok hvis Google lukker i morgen, eller de vælger at lukke ned for deres Blogger platform. Jeg tager dog back-up af alle blogs og gemmer artiklerne, så bloggen vil kunne genskabes igen et andet sted.
En af grundende til at jeg bruger Blogspot blogs til det her tilbud, er at de er gratis at oprette. Du har altså ikke brug for at købe hosting og domæne.
En anden grund er at de er nemmere og hurtigere at ranke i Google. Da Blogspot er Google's eget produkt, får de automatisk noget "goodwill" med på vejen. F.eks. ligger Domain Authority for de Blogspot blogs man laver, ret hurtigt oppe på 90+, med Page Authorities på 35+.
Omkring billeder og DCMA, så bruger jeg kun betalte stock photos fra f.eks. Istockphoto.com. Alle artikler er selvklart også 100% unikke, så ingen grund til bekymring dér.