Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding...! Løbet panden mod muren...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj

Jeg har en netbutik, som jeg løbende forsøger at lave linkbuilding på selv (fordi jeg mener jeg godt selv kan gøre forarbejdet), men synes efterhånden at jeg har løbet panden mod muren og håbløst kigger efter nye steder at få et link fra. Jeg har efterhånden været omkring næsten samtlige muligheder (synes jeg) og finder det snart svært at finde nye steder at tilmelde shoppen, eller at få et link fra.

Har været igang med både bloggere, debatforums, linkportaler, facebook og adwords med flere, så ved snart ikke hvor jeg ellers skal kigge - selv Dmoz er siden optaget hos, hvilken jeg husker fra gamle dage, at det er en vigtig portal at få et link fra. Har overvejet en pressemeddelelse, men egentlig synes jeg at der bør være noget specielt og helt særligt at skrive en sådan om, for at den skal virke appellerende.

Hvad gør i andre når i føler at i er løbet tør for ideer eller steder at tilmelde jeres sider/shops?

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:21
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:26

Hej Allan..

I stedet for at smide links til høje og venstre, så bør du i højere grad arbejde på at få 'fortjente' links fra relevante sider..

Og hellere 10 links fra relevante sider end 100 tilfældige..

Det kunne være igennem 'story telling'..

Links fra Facebook giver dig ikke noget i forhold til selve værdien af linkbuildingen. Dog giver det dig en form for 'social proof'og kan skabe trafik. Det kan være en vigtig del af din strategi på de sociale medier..

Jeg vil anbefale dig, at gøre noget ud af Google+, og få det gerne indarbejdet i din online strategi..

Håber det giver dig mod på at arbejde videre :)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal arbejde mere med tekst og indhold på siden - 

Du kan gøre dine tekster længere, ved at holde det resume du har i toppen, og så skrive mere tekst efter dine produkter - dels så kan det holde dine kunder længere tid på den enkelte side, og google elsker gode tekster.

Tilføj noget mere tekst eller rediger ikke lige det hele med det samme, men lav et strategi at du laver noget hver 10 til 14 dage - og du har rigtig mange katagorier og underkategorier, så der er noget at gå igang med - men jeg lover dig at det virker.

Nu hvor jeg har set din side, så er der noget som forvirrer mig rigtig meget og jeg ikke syntes er godt, og det er at du har topmenuen, og så har du det samme i højremenu under kategorier . slet den højre og behold din topmenu - dette giver en mere rolig og overskuelig side.

Lige et indput fra mig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:47

Hej

Mange tak for jeres feedback :)

Lige med hensyn til det med top og sidemenuen, så er det bestemt også noget der er på tegnebrættet, der er p.t. blot lige et par opgaver der skal løses forinden, så er ikke helt kommet så langt endnu. Samtidig så ved jeg ikke helt, forstår godt at en topmenu og en sidemenu kan virke forvirrende, men egentlig kan jeg rigtig godt selv lide at det forefindes - eksempelvis har Whiteaway det samme, men skal selvfølgelig ikke kunne sige om besøgende bliver forvirrede over det :) Et drømmescenarie er, at få en topmenu der er lige så lækker (synes jeg) som den man finder hos Wupti.com - det er planen at der skal opsættes noget lignende på shoppen, og så kan det selvfølgelig være, at jeg vil finde sidemenuen helt ubrugelig og derfor få den fjernet :)

Sætter stor pris på jeres feedback :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 23:16

Hvad er adressen på dit site?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)