Ohøj Jeg har en netbutik, som jeg løbende forsøger at lave linkbuilding på selv (fordi jeg mener jeg godt selv kan gøre forarbejdet), men synes efterhånden at jeg har løbet panden mod muren og håbløst kigger efter nye steder at få et link fra. Jeg har efterhånden været omkring næsten samtlige muligheder (synes jeg) og finder det snart svært at finde nye steder at tilmelde shoppen, eller at få et link fra. Har været igang med både bloggere, debatforums, linkportaler, facebook og adwords med flere, så ved snart ikke hvor jeg ellers skal kigge - selv Dmoz er siden optaget hos, hvilken jeg husker fra gamle dage, at det er en vigtig portal at få et link fra. Har overvejet en pressemeddelelse, men egentlig synes jeg at der bør være noget specielt og helt særligt at skrive en sådan om, for at den skal virke appellerende. Hvad gør i andre når i føler at i er løbet tør for ideer eller steder at tilmelde jeres sider/shops? |
Du kan tjekke nogle af de steder dine konkurrenter har links https://www.majesticseo.com
Eller blot finde inspiration fra andre sider. :)