Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til Iphone & Andorid application, hvordan bliver det er realitet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Til daglig er jeg under uddannelse på Knord Lyngby (HHX) på linjen Innovation.

Jeg går tit og fifler med tanken om at starte mit eget, eller at udvikle en application til smartphones.

PT har jeg en meget god idé, men da jeg selv ikke har nogen erfaring med software på hverken PC eller smartphones ser jeg ikke en god mulighed i tanken om at lave en app.

Jeg skriver dette indlæg for at høre om der evt. Er nogle her inde der har udviklet en smartphone-app, der har erfaring/råd.

Til slut vil jeg høre om det er muligt at komme i kontakt med en erfaren applications udvikler, der måske kunne hjælpe mig med at få bragt idéen til live.

Tak på forhånd, Emil.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 15:55

Hej Emil

Jeg har lavet seks apps, Det vil sige at jeg har lavet indholdet som en tekniker så har konverteret til en app. Som indholdsmand behøver man ikke at have den helt store teknisk snilde.

Det lyder som om at det er dig der har ideen til indholdet. Har du det, kan du starte med at beskrive hvad den skal kunne og hvordan de forskellige sider skal snakke sammen. Lav nogle posit sedler som du kan sætte op på væggen i dit værelse som hver er en side i din app. 

Du kan også begynde at tænke på hvem der skal købe den, når den er færdigudviklet. Når du har tænkt disse ting igennem kan du kontakte en programmør og få et tilbud på, hvor lang tid han skal have til at programmere din ide - som du nu kan sende til ham, da du har beskrevet den i et dokument.

mvh

Mogens

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:58

Tak for det hurtige svar.

Nogle af tingene har jeg gennemtænkt, andre ikke. Er glad for dine råd - Tak, Emil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)