Hej Amino. Jeg er i gang med at bygge min webshop i wordpress og tænker på hvad der skal gøres inden den bliver sendt i luften.
Lige nu er hjemmesiden under "Maintenance Mode" så den er ikke synlig for nogen andre end "admin". Mit domæne hedder således: www.badasswheels.eu da vi sælger vores produkter til hele Europa. Vi sælger importerede fælge og har indtil videre fået en forhandlingsaftale i hus med en dansk grossist der forhandler alle de kendte mærkevare fælge, så vi trods alt har nogle produkter der er "branded/mærkevarer".
Da jeg startede med at bygge hjemmesiden gik jeg ud fra at eftersom vores domæne slutter på .eu og vores forretning dækker hele Europa, så skulle alt indholdet på siden skrives på engelsk. Men eftersom virksomheden befinder sig i Danmark, og at størstedelen af de kunder vi kommer til at få, er danske kunder.
Så jeg skal ha' lavet noget smart sprog skift på min hjemmeside, noget som ikke skal være svær at finde. Det jeg forestiller mig er, et par små billeder af flag, såsom det britiske flag for engelsk, dannebrog for dansk osv. til jeg har dækket de fleste sprog i Europa.
Hvad synes i? Hvad ville være en nem måde at lave en sprogskifte funktion på min Wordpress side?