Hej Min kone er lige startet med gaveshop på nettet og en af de første leverandører hun indgik aftale med var Scancom.dk. Historien startet med en aftale om leverence af x antal bamser af forskellige typer. Så langt så godt. Først får hun besked på at hente varene hos fragtmanden fordi Scancom skriver adresse med forkert vej nr. Alle kan lave fejl så pyt med det. Forventningsfuldt pakker hun ud af kasserne. Der finder hun kun 70% af produkterne min kone allerede har betalt. Nå, sikkert bare en Scancom medarbejder med en dårlig dag. Vi ringer og informerer om rigtig adressse og de manglende varer. En lille uge senere fik vi ny besked fra fragtmanden. Scancom har været ude igen. Ny leverence med samme vej nr forkert. Vi henter igen selv hos fragtmanden. Ny forundringskasse fra Scancom, men ikke de samme forventninger. Klog af skade. Når også denne leverence ikke er i samsvar med oprindelig bestilling tænker jeg; her er der noget oraganisatorisk galt i firmaet siden det ikke er raketscience det drejer sig om. Er det bare os som har været uheldige eller er der andre som har erfaring med leverencer fra Scancom.dk i Vejle? Mvh Axel Albregtsen
|
Ud fra deres hjemmeside ville jeg ikke tillægge dem vanvittig meget tillid. Den er dog ekstraordinært IRRITERENDE, og det lader jeres oplevelse med dem også til at have været ...