Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig erfaring med Scancom as i Vejle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kone er lige startet med gaveshop på nettet og en af de første leverandører hun indgik aftale med var Scancom.dk.

Historien startet med en aftale om leverence af x antal bamser af forskellige typer. Så langt så godt. Først får hun besked på at hente varene hos fragtmanden fordi Scancom skriver adresse med forkert vej nr. Alle kan lave fejl så pyt med det. Forventningsfuldt pakker hun ud af kasserne. Der finder hun kun 70% af produkterne min kone allerede har betalt. Nå, sikkert bare en Scancom medarbejder med en dårlig dag. Vi ringer og informerer om rigtig adressse og de manglende varer.

En lille uge senere fik vi ny besked fra fragtmanden. Scancom har været ude igen. Ny leverence med samme vej nr forkert. Vi henter igen selv hos fragtmanden. Ny forundringskasse fra Scancom, men ikke de samme forventninger. Klog af skade. Når også denne leverence ikke er i samsvar med oprindelig bestilling tænker jeg; her er der noget oraganisatorisk galt i firmaet siden det ikke er raketscience det drejer sig om.

Er det bare os som har været uheldige eller er der andre som har erfaring med leverencer fra Scancom.dk i Vejle?

 Mvh Axel Albregtsen

 

 

 

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra deres hjemmeside ville jeg ikke tillægge dem vanvittig meget tillid. Den er dog ekstraordinært IRRITERENDE, og det lader jeres oplevelse med dem også til at have været ...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke scancom og kan derfor ikke udtale mig om dem..

Men din historie lyder som en af de historier man ikke kan undgå at møde før eller siden, på sin vej som selvstændig..

Så vidt jeg kan høre på dig, har de ikke været specielt uhøflige, de har ikke snydt dig for penge, de har måske givet dårlig service, og så er du vel blevet klog af skade og handler ikke der en anden gang.. Eller også har du ihvertfald lært, kun at betale 50% forud og resten når varerne ligger der.

Men undskyld mig - Jeg synes ikke, det er særlig pænt af dig at lægge historien ud på nettet, når det ikke er være end det er.. Frem over når nogen søger på google på deres navn, vil denne tråd dukke op..

Jeg kender som sagt ikke firmaet, men hvad vil du gøre den dag, hvor i selv kommer til at lave en fejl i jeres webshop.. Det kan sagtens ske, at man laver fejl, vi er jo kun mennesker.. og med mindre det drejer sig om rigtig mange penge, eller hvis de nægter at rette deres fejl ved at sende de manglende varer, så træk vejret dybt og kom videre!

Jeg kender godt frustrationen, når den slags sker.. vi har fx lige haft en fragtmand der kom til at smide 8 paller væk med specialproducerede varer, men derfor lægger jeg ikke fragtmandens navn ud på nettet af den grund.

Smil til verden og den smiler til dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)