Hej Vi på WiseTime.dk er i rivende udvikling, vi søger alt den hjælp og feedback vi kan få, så vi kan optimere vores produkt og gøre vores kunder endu klogere. Vi har en masse ting vi gerne vil have lavet en smule om, pt. fokusere vi på layout, betalingsstruktur og indhold. Vi render af og til hoved imod muren mht. forskellige funktioner vi gerne vil have implementeret, vi søger en der er kniv skarp i prestashop. Vi har overvejet outsourcing da kapitalen ikke er stor, men har ingen erfaring med det. Indtil nu har vores brugere betalt hvert semester, dette har vi i sinde og lave om til månedsbetaling, men også her har vi brug for hjælp for vi ved ikke helt hvordan dette kan implementeres bedst muligt. Vi er også igang med at implementere bedre call-to-action på sitet. Håber på i kan lide siden, alt ris/ros er velkommen. WiseTime.dk |
Først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg er vild med konceptet! Jeg vil med glæde følge med fra sidelinjen for at se, hvordan jeres forretning udvikler sig.
Nu nævner du selv, at i er igang med at implementere bedre call-to-action på sitet, og i den ombæring vil jeg bare gerne lige pointere, at der ikke er nogen synlig "Opret Konto" knap på jere side. Det er måske værd at overveje.
Hvad angår layout, synes jeg at stilen er dejlig rolig. Helt generelt er der dog noget ved jeres skrifttype i relation til baggrundsfarven på hjemmesiden, som ikke er helt godt. Det er ikke fordi, at teksten ikke godt kan læses, men jeg føler, at jeg skal knibe mine øjne lidt sammen for at kunne se, hvad jeres menupunkter hedder. Jeg er overbevist om, at i med fordel ville kunne finde en lidt "federe/tykkere" skrifttype. Specielt til menuen.
Det sidste jeg har at sige om jeres layout er, at jeg ikke helt kan forstå denne streg / skygge effekt: http://i.imgur.com/ZocLoB7.png.
Det kan sagtens være, at det er et bevidst valg, men personligt synes jeg, at det ser lidt mærkeligt ud. Hvis stregen er der for at adskille "Allerede registreret" og "Opret din konto" kan jeg ikke forstå, at der er en skygge på højre side af den vertikale streg (tjek det screenshot, jeg linker til overnover).
I relation til mangler, synes jeg i burde tilføje et menupunkt, der hedder "pris", da jeg personligt ikke kunne finde prisen på anden måde end rent faktisk at trykke på "Bestil" knappen. Hvis i ikke vil lave en ekstra side, kan i eventuelt tilføje det til jeres "Om WiseTime" side.
Vedrørende netop jeres "Om WiseTime" side synes jeg endvidere, at der mangler en forklaring af, om i primært satser på Jura-studerende, eller om målet er, at dække alle universitetsuddannelser?
Mit sidste punkt går på jeres "Kontakt"-side, hvor jeg finder informationen om, at i søger jurastuderende lidt misplaceret. Først og fremmest fordi at sandnligheden for, at jeg faktisk bare gerne vil i kontakt med jer, når jeg går ind på kontakt-siden større end sandsynligheden for, at jeg er jura-studerende. Derudover synes jeg, at i burde få sådanne information lidt mere up-front. Eventuelt som en lille notits på forsiden, eller lignende. Det vil helt klart sikre, at der er flere, der ser jeres annoncering efter jura-studerende.
Sidst men ikke mindst vil jeg foreslå jer at bruge en kontaktformular på jeres "Kontakt"-side i stedet for blot at notere jeres e-mail og telefonnumre. Det er selvfølgeligt en overvejelse, om det er det værd, men jeg tror, i vil få flere henvendelser, hvis i begynder at bruge en kontaktformular.
Held og lykke med jeres forretning herfra! :)