Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback, gode råd og erfaringer søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Fra  WiseTime Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi på WiseTime.dk er i rivende udvikling, vi søger alt den hjælp og feedback vi kan få, så vi kan optimere vores produkt og gøre vores kunder endu klogere.

Vi har en masse ting vi gerne vil have lavet en smule om, pt. fokusere vi på layout, betalingsstruktur og indhold.

Vi render af og til hoved imod muren mht. forskellige funktioner vi gerne vil have implementeret, vi søger en der er kniv skarp i prestashop. Vi har overvejet outsourcing da kapitalen ikke er stor, men har ingen erfaring med det.

Indtil nu har vores brugere betalt hvert semester, dette har vi i sinde og lave om til månedsbetaling, men også her har vi brug for hjælp for vi ved ikke helt hvordan dette kan implementeres bedst muligt. Vi er også igang med at implementere bedre call-to-action på sitet.

Håber på i kan lide siden, alt ris/ros er velkommen.

WiseTime.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:10

Først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg er vild med konceptet! Jeg vil med glæde følge med fra sidelinjen for at se, hvordan jeres forretning udvikler sig. 

Nu nævner du selv, at i er igang med at implementere bedre call-to-action på sitet, og i den ombæring vil jeg bare gerne lige pointere, at der ikke er nogen synlig "Opret Konto" knap på jere side. Det er måske værd at overveje. 

Hvad angår layout, synes jeg at stilen er dejlig rolig. Helt generelt er der dog noget ved jeres skrifttype i relation til baggrundsfarven på hjemmesiden, som ikke er helt godt. Det er ikke fordi, at teksten ikke godt kan læses, men jeg føler, at jeg skal knibe mine øjne lidt sammen for at kunne se, hvad jeres menupunkter hedder. Jeg er overbevist om, at i med fordel ville kunne finde en lidt "federe/tykkere" skrifttype. Specielt til menuen. 

Det sidste jeg har at sige om jeres layout er, at jeg ikke helt kan forstå denne streg / skygge effekt: http://i.imgur.com/ZocLoB7.png.

Det kan sagtens være, at det er et bevidst valg, men personligt synes jeg, at det ser lidt mærkeligt ud. Hvis stregen er der for at adskille "Allerede registreret" og "Opret din konto" kan jeg ikke forstå, at der er en skygge på højre side af den vertikale streg (tjek det screenshot, jeg linker til overnover). 

I relation til mangler, synes jeg i burde tilføje et menupunkt, der hedder "pris", da jeg personligt ikke kunne finde prisen på anden måde end rent faktisk at trykke på "Bestil" knappen. Hvis i ikke vil lave en ekstra side, kan i eventuelt tilføje det til jeres "Om WiseTime" side. 

Vedrørende netop jeres "Om WiseTime" side synes jeg endvidere, at der mangler en forklaring af, om i primært satser på Jura-studerende, eller om målet er, at dække alle universitetsuddannelser? 

Mit sidste punkt går på jeres "Kontakt"-side, hvor jeg finder informationen om, at i søger jurastuderende lidt misplaceret. Først og fremmest fordi at sandnligheden for, at jeg faktisk bare gerne vil i kontakt med jer, når jeg går ind på kontakt-siden større end sandsynligheden for, at jeg er jura-studerende. Derudover synes jeg, at i burde få sådanne information lidt mere up-front. Eventuelt som en lille notits på forsiden, eller lignende. Det vil helt klart sikre, at der er flere, der ser jeres annoncering efter jura-studerende. 

Sidst men ikke mindst vil jeg foreslå jer at bruge en kontaktformular på jeres "Kontakt"-side i stedet for blot at notere jeres e-mail og telefonnumre. Det er selvfølgeligt en overvejelse, om det er det værd, men jeg tror, i vil få flere henvendelser, hvis i begynder at bruge en kontaktformular. 

Held og lykke med jeres forretning herfra! :)

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 14
Fra  WiseTime Skrevet kl. 08:11

Tak for et virkelig godt svar, lige hvad vi håbede på.

Jeg vender lige tilbage til dig.

Pt. laver vi kun videoproduktion vi overvejer at lave podcasts i stedet som går mere i dybden med enkelte områder. Er der nogen universitets studerende der kan berette om hvad de ville foretrække?

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 08:34

Først og fremmest: Fedt koncept.

Jeg vil give sunet ret i mange af hans punkter:

- Godt design, men menuen i toppen kunne godt være lidt mere "venlig".
- At I søger folk til at lave indlæg bør indikeres på forsiden, og have sin egen side.
- Kontaktsiden bør gøres mere indbydende så den svarer til resten af hjemmesiden.

Synes derudover helt klart at I bør overveje podcasts, da I lige nu rammer forbi de studerende der har lang transporttider i egen bil, eller kørepuljer. Har selv 1½ times transport hver vej, og lytter konstant til podcasts. 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:52

Jeg vil gerne støtte op om, hvad Lau nævner vedrørende podcasts. Med lange transporttider til og fra universitet er der mange, der benytter sig af podcasts.

Hvis i kunne producere podcasts, samt gøre dem let tilgængelige på smartphones, er jeg overbevist om, at i vil appellere til langt flere studerende end på nuværende tidspunkt. Husk dog, at graden af tilgængelighed er det vigtigste af alt! Det nytter ikke noget, at i begynder at lave podcasts, hvis de ikke er tilgængelige på alle platforme. 

Med videoer til når man er nær en PC, og podcasts til smartphone/tablet er jeg sikker på, at i står ret stærkt i markedet. 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 14
Fra  WiseTime Skrevet kl. 09:55

Der er mange der allerede ser vores videoer på smartphones og tablets, vi bruger vimeo som videoudbyder og det virker umiddelbart fint.

En app er selvfølgelig at foretrække, men det er lidt ude i fremtiden lige nu.

Grunden til podcasts er at videoerne måske egentlig ikke er essentielle, men det er indholdet der skaber værdien.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)