Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restauranter, Caféer – se her!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Jeg har før stillet et tilsvarende spørgsmål herinde på Amino men har lidt flere spørgsmål.

 

Vil du som restaurant/café ejer købe kildevand (”husets” kildevand) på glasflaske med private label?

 

Hvor mange flasker køber du i dag?

 

0,5 eller 1 liter?

Hvor meget vil du betale for din egen kildevand (vær realistisk!)?

Mvh. Allan

 

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen hjælp at hente ;o?

Mvh. Allan

 

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi køber kildevand og vi køber det med private label. Kom med et tilbud på henholdsvis 500, 1000, 2000 og 3000. Vi er ved at løbe tør. Jeg tvivler på du kan være med på prisen, men jeg kan tage det med til direktøren.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaffedrikker,
Jeg har sendt dig et tilbud pr. mail.

Mvh. Allan

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke rigtigt hjælpe med hvad en cafe er villig til at give, men kan svarer som en kunde... Har jeg valget imellem en "Jensens Bøfhus"/"Bennys cafe" Kildevand og en Carlsberg et eller andet eller et andet mærke ville jeg foretrække det sidste da jeg der kan retfærdiggøre den høje pris med at der trods alt er tale om en mærkevare, ved private label vil vandet have samme værdi for mig som vandet i hanen... Skal jeg betale 18 kr for ½ liter kildevand og får "Cafe tusindfryds Kildevand" vil jeg have det på samme måde som hvis jeg gav 30 kr for en flaskeøl også fik en Ren Pilsner fra Harboe...

De smager i min gane lige så godt som Carlsberg, Tuborg osv, men jeg vil alligevel føle at cafe-fatter strammer citronen ved at minimere sine indkøbsomkkostninger, imens han holder salgsprisen på det normale niveau. Skal jeg drikke et no-name kildevandsbrand skal det kost 5-10 kr på cafe, og 2-3 kr i detail... Men okey, jeg drikker også kun kildevand på arbejdet hvor det er gratis...:)

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Tak for det. Jeg har sendt det videre til den kære direktør pr. mail. Aner ikke om han er interesseret, men så er det da gjort.

 

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,, hvor meget koster det da..? Hvad er prisen..? pr stk.. Har en levandør i odense.

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en opdatering af tråden samt svar på caglar spørgsmål: Vi er netop startet op med at sælge private label kildevand på 0,33l og 0,80l glasflasker. Minimums ordren er 3000 stk. og prisen er 4,85 kr. pr. stk. for 0,33l og 6,89 kr. pr. stk. for 0,80l. – ex. moms/levering. 

Ang. vores plastik flasker vil vi i det nye år blive mere Amino venlige.  Vi sænker vores minimums ordre til 648 stk. (1/2 palle) og arbejder i øjeblikket på at komme endnu længere ned. Vi forventer snart at kunne tilbyde en minimums ordre på kun 96 stk. Ha’ en dejlig aften!

Mvh. Allan

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)