Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal "gratis" med i sloganet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder pt. på at sætte en online markedsplads lignende dba op, blot indenfor en særlig kategori.

I starten vil det være gratis at oprette annoncer, men efter siden når et bestemt antal besøgende vil det koste penge.

Jeg overvejer at sætte ordet "gratis" ind i sloganet, eksempel: "Køb og sælg (kategori), nemt, hurtigt og gratis".

Overvejelsen går på om det er dumt at positionere sig på at det er gratis, når det ikke altid vil være gratis.

Alligevel tror jeg bare at det er en stor fordel at positionere sig på at det er gratis under opstarten for at kickstarte udbuddet og efterspørgslen på siden...

- Hvad syntes i?

Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey,

Er det sælgeren som når "loftet" til hvornår det ikke længere bliver gratis (evt efter X antal oplagte annoncer, besøgende, bud) - eller er det generelt jeres side, hvor det ikke bliver gratis længere når I har nok daglige besøgende ?

Er det førstnævnt, så syntes jeg gratis godt kan være med. Ellers ikke (i bør nok os overveje andre indtjeningsmuligheder, hvis i bare har tænkt jer at lige pludselig sætte et pris skilt op for noget som har været gratis før, det kan give bagslag)

Håber du kunne bruge min vinkel til noget,

Mvh

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)