Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

internet på Tv`et....hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som ved hvordan jeg får internet på mit Sony tv? jeg har trådløst netværk, men tv`et vil ikke forbinde, da siger at der skal en dongle ind i tv`et ? er det et specielt sony mondul?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 11:27

Hvis du kan skrive modelnummeret for dit Sony TV, vil det være nemmere at give dig et prej om hvor problemet ligger og hvad tv'et er i stand til :-)

Men ud fra din beskrivelse, så handler den dongle formentlig om at en USB Wi-fi dongle, der er kompatibelt med dit Sony TV, skal sætte i fjernsynet for at få internet.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 11:49

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig at få en uddybning om hvordan dongle virker og hvorfor man skal have det...

Jeg købte faktisk et Samsung tv på nettet, under artiklen stod der at kunder der købte dette tv ofte købte en/et specielt dongle - så jeg købte en men er stadig usikker på om det er noget jeg har gavn af, og om jeg bruger det korrekt. Donglen var delt i to, den store del satte jeg i fjernsynet og den lille del i computeren....

Hvad er mine muligheder med sådan en dongle? Kan den noget godt? 

E-bil, ved nedenstående link kan du købe en dongle til SONY...

http://www.pricerunner.dk/cl/239/TV-tilbehoer?other_hits=287%3Adongle+sony%3B25377%3B25%3B&q=dongle+sony&ref=redirect&search=dongle+sony&sort=4&sp=1

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 12:08

Der overtog du så lige mit tråd eller hvad?

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 12:23

e-bil.dk:

KDL-40ex503

Jeg har fundet denne http://www.sony.dk/product/tpa-other-tv-accessories/uwa-br100 

Men er prisen ikke lidt høj?

Ved du hvad jeg kan med mit tv når der er internet, det er jo ikke et smart tv.

Om prisen er for høj kan jeg ikke svare dig på - det afhænger vel snarere af, om der er mulighed for at sætte andet udstyr til end lige præcis Sony's egne dongler. Hvis ikke, så er der ikke så meget at rafle om.

Men hvad angår tv'ets funktionalitet med internet, så vil det sandsynligvis indebære muligheden for at streame indhold (musik, video, billeder) fra en NAS server / PC / øvrige enheder, ligesom der i manualen står angivet, at "Bravia Internet Video" vil blive tilgængeligt.

Manualen kan findes her: http://www.sony.co.uk/product/TV-102-40-lcd/KDL-40EX503/manuals#tab

Hvis du har mulighed for det, kan du afprøve med et almindeligt netværkskabel og finde ud af om internettet på fjernsynet giver den ønskede funktionalitet - og derved vurdere om det er de 500 kr værd.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:14

Hvorfor købe en dongle når der er udviklet et smart dansk produkt som kommer til salg i Juli måned? Den hedder Airtame og den skulle være meget bedre end alle de andre muligheder der findes. http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1390391435&nyhedsbrev#disqus_thread

Søg eventuelt efter navnet på google og der kommer en video op med hvordan det virker. Prisen er blot 500.kr så jeg skal da selv investere i den

Bare lige en anbefaling herfra ;)

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 14:40

Den har jeg læst om :-) og skal nok have den, men der er lang tid til Juli

Jeg vil lige prøve det med kablet først. Tak for rådet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)