Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af internetvirksomhed uden webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Min kommende hjemmeside, er oppe og køre i Februar 2014 og skal dermed kunne nogle tjene nogle penge, da det ikke er en webshop.

Jeg søger derfor hjælp til, hvordan jeg kan tjene penge ? Er det banner, kliks, osv ? Og hvad skal jeg selv gøre ? :)

En venlig sjæl der vil hjælpe ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hej Nicklas

Der er mange måder du kan gribe det an på.

Affiliate reklamer via Euroads eller Partnerads er nok en af de mest populære og profitable.

Begynder din side at få mange besøgende kan du så begynde at sælge reklame-plads.

Syntes dog du skal passe på med at "pynte" dit site med reklamer og andet i starten, da mange vil finde det irriterende.

Held og lykke med dit projekt! :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 23:13

Hej Casper,

Mange tak for din feedback, den vil jeg tage til efterretning. 

Hvordan forholder det sig så, med antal kliks og sideanvisninger på ens side ? Er der en bestemt pris på sådan noget ? :)

Mvh

Nicklas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Det er forskelligt fra kampagne til kampagne. Nu læste jeg at det var en side vedr. betting du ville lave, og jeg ved at man kan kontakte nogen af betting-sites'ne direkte og få affiliate reklamer fra dem. Det vil sige at du tjener penge hver gang der er en som opretter sig via din side og sætter penge ind på deres konto. Så får du en procentdel af de penge de sætter ind.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 23:21

Ja, det har du ret i.

Jeg har bare hørt rundt omkring, at bookmakerne kontakter en på et tidspunkt, hvis de kan se der er trafik og mange brugere på ens site.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)