Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn og slogan.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Folkens. Jeg er meget lidt opfindsom når det kommer til at finde på navne og slogans, kalder derfor de mægte Amino folk til hjælp.

Jeg skal oprette en facebook side som passer til mit project som jeg er ved at starte og her skal jeg bruge et navn samt et slogan, se beskrivelse i bunden af project.
Indtil videre har jeg fundet på navnet "Gider ikke lave mad" men det passer dog ikke helt godt, håber der er en Amino bruger som kan komme med en åbenbaring.

Det her er mit project.
Hej. Ved ikke om i har hørt om han manden som have en facebook side hvor han så tog ud til folk og lavede mad for dem og det eneste han skulle have var maden betalt.

Jeg havde tænkt mig at lave lidt ligne koncept, bare hvor jeg laver mad i min lejlighed og så fx hver onsdag invitere jeg 3 nye personer på besøg. Jeg vil så oprette en tilhørenede facebook side hvor man så kan deltage om at komme med.
Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:20

Thomaslje:
Indtil videre har jeg fundet på navnet "Gider ikke lave mad" men det passer dog ikke helt godt, håber der er en Amino bruger som kan komme med en åbenbaring.

[Madlavning!!! NEJ TAK]

[Gider du heller ikke lave mad, pyt, vi har maden, hvis du vil med.... ]

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Skrevet kl. 23:28

Ja det er faktisk nogle gode nogle, ser lige om der kommer nogle flere foreslag. Det er ikke sådan ikke at være så kreativt et menneske.

Tilmeldt 12. Mar 13
Skrevet kl. 21:11

En mate af mine er kommet op med de her slogans. Andre som har nogle bud evt navne til siden.

Spis dig glad, i Jespersens mad

Spis dig glad, når Thomas laver mad.

Spis dig glad, i Jespersens mad

Spis dig glad, i Thomas hjemmelavet mad.

Prøv lykken, prøv Jespersens køkken.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)